کد خبر: 39647 - تاریخ: چهارشنبه، 27 نوامبر 2013 - 20:02

استاندار گیلان خبر داد:

اختصاص 2100 میلیارد تومان به 3 طرح بزرگ گیلان

استاندار گیلان از تامین اعتبار 2 هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل راه‌آهن رشت ـ قزوین، احداث سد شفارود و تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین از محل فاینانس خارجی خبر داد.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نتیجه موضوع‌های مورد بررسی در جلسه با معاون رئیس جمهور اظهار کرد: شب گذشته محمد علی نجفیجلسه مشترک معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، استاندار و مجمع نمایندگان گیلان در تهران برگزار شد.

وی بر استفاده از امکانات موجود دولت تدبیر و امید در بخش برنامه‌ریزی و راهبردی تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای طرح‌های بزرگ و جمع‌بندی بودجه سال 93 گیلان از موضوع‌های مورد بررسی در جلسه مذکور بود.

نجفی با بیان اینکه تلاش مجمع نمایندگان و استاندار گیلان استفاده بهینه از فرصت بودجه سال 93 است، تصریح کرد: بالغ بر 2 هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل راه‌آهن رشت ـ قزوین، احداث سد شفارود در تالش و تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین از محل فاینانس خارجی تامین اعتبار می‌شود.

استاندار گیلان تصمیم‌گیری نهایی درباره چهار کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین را از جمله موضوع‌های جلسه مذکور دانست و خاطرنشان کرد: آسفالت چهار کیلومتر از 11 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین که زیرسازی آن در گذشته انجام شده بود، در روزهای آینده به سرعت آغاز می‌شود.

وی به دیگر پروژه‌های بزرگ گیلان اشاره کرد و گفت: نیاز مالی راه‌ها، بیمارستان‌ها، پروژه‌های بخش کشاورزی و سدها در جلسه با معاون رئیس جمهور بررسی شد.

نجفی با اشاره به وجود سدهای لاستیکی در گیلان، بیان کرد: احداث تعدادی از سدها از گذشته در استان آغاز شده و نیمه‌کاره باقی مانده است.

استاندار گیلان، بررسی پروژه‌های مربوط به آب و فاضلاب شهری و روستایی و … را از دیگر موضوع‌های مورد بررسی در جلسه با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور عنوان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads