کد خبر: 39614 - تاریخ: چهارشنبه، 27 نوامبر 2013 - 14:33

دو حاشیه غیرفرهنگی در مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور

به گزارش خوبان، در مورد اظهارات رئیس جمهور اخبار، گزارشها و تحلیل های متفاوتی منتشر شد که رسانه ها به آن پرداختند. اما مصاحبه اخیر چند حاشیه غیر فرهنگی هم داشت که در این نوشتار به آن پرداخته می شود. اول اینکه بخش زیادی از سخنان رئیس جمهور به نقد دولت گذشته اختصاص یافت. اگرچه […]

به گزارش خوبان، در مورد اظهارات رئیس جمهور اخبار، گزارشها و تحلیل های متفاوتی منتشر شد که رسانه ها به آن پرداختند.شهیدی فر

اما مصاحبه اخیر چند حاشیه غیر فرهنگی هم داشت که در این نوشتار به آن پرداخته می شود.

اول اینکه بخش زیادی از سخنان رئیس جمهور به نقد دولت گذشته اختصاص یافت. اگرچه نقد نه تنها امری مذموم نیست بلکه نوع سازنده آن بسیار ضروری و لازم هم است اما کنایه های متعدد به دولت قبل وجهه رئیس جمهوری که خود را اهل اعتدال می داند اندکی خدشه دار می کند.

رئیس جمهور که خود نیز روحانی است بهتر می داند که همین رفتار ممکن است پس از دوره ایشان نیز علیه ایشان به کار گرفته شود کما اینکه دولت قبل نیز امروز به همین موضوع دچار شده است.

نکته مهم دراینجا این است که این رویه مسؤولان و نظایر آن، به سرعت در بین مردم الگو برداری می شود و تکرار آن فرهنگ کشورمان را دچار بی اخلاقی هایی از این جنس خواهد کرد.

نکته دوم در رابطه با رفتار مجری مصاحبه است.

محمدرضا شهیدی فر را مجری توانمند، مودب و روشنفکری می شناختم و البته هنوز هم …

برخورد دیشب شهیدی فر برای بسیاری از بینندگان تلویزیونی جای تعجب داشت.

یادمان باشد به گونه ای عمل نکنیم که خدای نکرده تملق و چاپلوسی از عملکردمان برداشت شود.

موردی که متاسفانه رشد آن در کشور، فرهنگ غنی ما را دچار انحراف خواهد کرد. مجریان توانمندی چون آقای شهیدی فر باید بدانند به واسطه حضور در رسانه ملی خواسته یا ناخواسته به عنوان الگوی بخشی از جامعه محسوب می شوند و توقع از آنها بیشتر است.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads