کد خبر: 39523 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 نوامبر 2013 - 14:59

علیرضا پورهادی در مصاحبه با خوبان خبر؛

جدول گذاری خیابان امام خمینی خمام حدود 50 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت

بهره برداری از این پروژه بین یک تا یک و نیم ماه به طول می انجامد و این موضوع بستگی به مساعد بودن هوا دارد. اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه حدوداً 50 میلیون تومان است.

به گزارش خوبان: با خبر شدیم که شهرداری خمام در بخشی از خیابان امام خمینی حد فاصل بخشداری تا سه راه شیجان قصد جدول گذاری دارد. خبرنگار ما از علیرضا پورهادی شهردار خمام، نظر وی را در خصوص کم و کیف این پروژه جویا شده است.

علیرضا پور هادی

شهردار خمام در این زمینه گفت: جدول گذاری خیابان امام خمینی همچون جدول گذاری ایستگاه خشکبیجار است و مساحت آن حدود 400 متر می باشد. پیمانکار الان کارتر را زده است و جدول آن هم تهیه شده است. ان شاالله از روز شنبه شروع به کندن زمین می کنند و کارهای اجرایی آن انجام می شود.

پورهادی ادامه داد: بعد از جدول گذاری سه راه شیجان قرار است به صورت جزیره ای در آنجا میدان طراحی شود تا اگر جواب داد ، میدان اصلی طراحی شود.

شهردار خمام در انتها در خصوص مدت زمان و میزان اعتبار این پروژه گفت: بهره برداری از این پروژه بین یک تا یک و نیم ماه به طول می انجامد و این موضوع بستگی به مساعد بودن هوا دارد. اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه حدوداً 50 میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads