کد خبر: 39323 - تاریخ: شنبه، 23 نوامبر 2013 - 21:37

در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای؛

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تیم روسیه برای نخستین بار به عنوان قهرمانی مسابقات بین قاره‌ای رسید.

به گزارش خوبان، فینال مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای از ساعت ۲۰:۱۵ شنبه بین دو تیم ملی ایران و روسیه در کشور امارات برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ به سود ۳ به پایان رسید.

وقت اول بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. هنوز یک دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که احمدزاده اولین گل مسابقه را با یک ضربه سر برای ایران به ثمر رساند ولی بازیکنان روسیه دقایقی بعد با استفاده از همین روش دروازه ایران را باز کردند. وقت اول با همین نتیجه تساوی به پایان رسید.

در وقت دوم هم سهم هر دو تیم، یک گل بود. ابتدا مصطفی کیانی موفق شد گل برتری ایران را بزند تا نتیجه مسابقه ۲ بر یک شود. با این حال، در دقیقه آخر بازیکنان روسیه از فرصتی که روی ناهماهنگی مدافع و دروازه‌بان ایران به دست آورده بودند، نهایت استفاده را بردند و بازی را مجددا به تساوی کشاندند.

هیجان مسابقه در وقت سوم به اوج خود رسید. ضربه شروع مسابقه احمدزاده زیر طاق دروازه روسیه فرود آمد تا ایران همان ثانیه اول از حریف خود پیش بیفتد. دقایقی بعد ایران مجددا توسط نادری به گل رسید تا مسابقه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود شاگردان اوکتاویو پیگیری شود. فشار تیم روسیه برای جبران نتیجه بعد از دو گل ایران چند برابر شد. آنها سرانجام با فشاری که روی ضربات کرنر آوردند، یکی از گل‌ها را جبران کردند. در نهایت بازی با همین نتیجه تمام شد تا ایران به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد.

تیم ملی ایران برای رسیدن به فینال موفق شده بود در مرحله گروهی روسیه، ایتالیا و برزیل را شکست بدهد و در مرحله نیمه نهایی هم امارات را از پیش رو برداشته بود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads