کد خبر: 39278 - تاریخ: شنبه، 23 نوامبر 2013 - 11:32

حضور مسئولین در خیابان های آبگرفته، اقدامی سودمند یا نمایشی؟!

بارانهای شدید و سیل و آبگرفتگی برای ما گیلانی ها چیز عجیب و غریبی نیست و برای مثال در طول زمان مسئولیت هر 3 استاندار اخیر گیلان ( که البته طول مسئولیت هر کدام خیلی هم زیاد نبوده) شاهد سیل و آبگرفتگی در گیلان بوده ایم.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز، بارانهای شدید و سیل و آبگرفتگی برای ما گیلانی ها چیز عجیب و غریبی نیست و برای مثال در طول زمان مسئولیت هر ۳ استاندار اخیر گیلان ( که البته طول مسئولیت هر کدام خیلی هم زیاد نبوده) شاهد سیل و آبگرفتگی در گیلان بوده ایم.

از آنجا که بارانهای شدید در گیلان تمام شدنی نیست ، مدیریت این مسئله بسیار مهم و حیاتی می باشد.

نکته جالب مدیریت هر سه استاندار گیلان حضور آتها در خیابانهای آبگرفته استان می باشد اما سوالی که پیش می آید این است که آیا این حضور سودی هم برای استان داشته و این گونه اقدامات مشکلی را حل نموده است؟

آیا اقدامات بعد از این سیل ها و آبگرفتگی ها جلو تکرار آن را در استان گرفته است؟ البته در خصوص نجفی استاندار جدید نمی توان اظهار نظر نمود چون هنوز برای این کار زود است.

خبرنگار ۸دی نیوز هم وقتی در بین مردم انتظارشان از مسئولین را می پرسد جواب می دهند:حضور در بحران ،رسیدگی به حال مردم نیست ،مسئول دلسوز آنست که برای رفع همیشگی مشکل پای کار باشد و توان گرفتن اعتبار و مساعدتهای لازم برای رفع مشکلات را داشته باشد.

سعادتی

هاشم نیا

نجفی

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads