کد خبر: 39274 - تاریخ: شنبه، 23 نوامبر 2013 - 11:21

برای کسب 3 امتیاز به دیدار استقلال می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه به سه امتیاز مقابل استقلال فکر می‌کنیم، گفت: روند خوب موفقیت در تیم ملوان را ادامه می‌دهیم و در برابر استقلال نیز نتیجه می‌گیریم.

به گزارش خوبان، دراگان اسکوچیچ امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دیدار تیم‌های ملوان و استقلال تهران، اظهار کرد: استقلال از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است و نتیجه این بازی در رسیدن آنها به صدر جدول برای این تیم اهمیت دارد اما ما در این دیدار با کسب نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم.

وی درباره نتایج خوب تیمش در سه هفته اخیر اذعان کرد: تیم ما به لحاظ عملکرد به یک‌باره نسبت به قبل تغییرات زیادی نکرده است بلکه در سه بازی اخیر از موقعیت‌های خود استفاده کردیم و نتایجی گرفتیم که هواداران می‌خواهند.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه کسب نتایج خوب ملوان موجب شادی هواداران شده است، تصریح کرد: این امر موجب شده تا بازیکنان در شرایط روحی بهتری قرار گیرند اما هنوز کار برای بنده و شاگردانم تمام نشده است بلکه می‌خواهیم هفته به هفته بهتر و موفق‌تر شویم.

وی درباره مشکلات مالی ملوان گفت: مشکلات مالی داریم و این برای مجموع تیم خوشایند نیست و تنها می‌توانیم امیدوار شویم که مشکلات مالی ملوان زودتر برطرف شود.

اسکوچیچ اضافه کرد: بنده و بازیکنانم زیاد به این مسئله فکر نمی‌کنیم و تمرکز خود را روی ادامه دادن این روند خوبمان می‌گذاریم.

وی به داوری‌های لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: در هفته‌های ابتدایی برخی اشتباهات داوری نیز به ضرر ما تمام شده بود اما در ادامه مشکلی نداشتیم و ما بدون توجه به این مسایل در تمرینات به فکر برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads