کد خبر: 39051 - تاریخ: چهارشنبه، 20 نوامبر 2013 - 18:32

باران نعمت است یا بحران!؟

شهری که نامش شهر باران است این روزها با بارش باران به دلیل آبگرفتگی به حالت نیمه تعطیل و یا کاملا تعطیل در می آید.

به گزارش خوبان: شهری که نامش شهر باران است این روزها با بارش باران به دلیل آبگرفتگی به حالت نیمه تعطیل و یا کاملا تعطیل در می آید.

در پی بارش باران در شهر رشت چنان کوچه ها و معابر اصلی این شهر دچار آبگرفتگی می شوند که مردم شهر مجبورند برای عبور از خیابان تا زانو در آب بروند و علاوه بر آن فاضلابهای شهری هم در اثر پس زدن در این آب جریان دارند و در برخي از نقاط فاضلاب كاملا سرريز شده و چهره نامناسبي به شهر داده كه در شأن مردم رشت نيست!

اما این آبگرفتگی علاوه بر تعطیل شدن مدارس، قفل شدن شهر، قطعی برق و … در بسیاری از محلات و کوچه ها به خانه های مردم نیز خسارات جبران ناپذیری وارد می کند .

بارش باران که دوباره در شهر رشت آغاز می شود بسیاری از کسبه کرکره مغازه خود را پایین می کشند چون این افراد می دانند که تا ساعاتی دیگر شهر کاملا به زیر آب خواهد رفت و برای همین دست از کار می کشند.

ولی بارش باران لبخند را بر چهره دانش آموزان می نشاند زیرا آنان می دانند که فردا مدرسه ها به دلیل آبگرفتگی تعطیل خواهد شد .

هرچند که بارش باران یکی از نعمتهای خدادادی محسوب می شود اما این روزها بسیاری از مردم رشت دست به دعا شده اند تا دیگر باران نبارد زیرا امرار و معاش و زندگی مردم با این آبگرفتگی و تعطیلی ها به خطر می افتد.

26599

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads