کد خبر: 38880 - تاریخ: یکشنبه، 17 نوامبر 2013 - 20:05

سرلشکر جعفری:

ما می‌دانیم آمریکا از حمله به ایران بیش از هر کشوری وحشت دارد/ آمادگی کنونی نیرو‌های مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سال‌های 82 تا 86 ایران را محاصره کردند و قصد حمله مستقیم به کشور را داشتند گفت:‌ آمادگی کنونی نیرو‌های مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست.

به گزارش خوبان، سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس وحدت، انسجام و آمادگی نیروهای مردمی پشت سر مقام سرلشگر جعفریعظمای ولایت برای دفاع از این وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی حاکم بود و امروز نیز این موضوع با عمق بیشتر و توسعه یافته‌تر وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح قابل قیاس با زمان جنگ نیست همچنین اعتقادات و وحدت مردم نسبت به ولی فقیه خود دیگر ثابت شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حمایت از ولایت فقیه امروز به یک باور عمومی در جامعه تبدیل شده است افزود: راهی که ولی فقیه ترسیم می‌کند قطعاً در راستای تحقق اهداف اسلامی و دستورات قرآنی و الهی است که به مردم دیندار و انقلابی ایران با گوش جان مطیع امر رهبر خود هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در سال‌های 82 تا 86 ایران را محاصره کردند و قصد حمله مستقیم به کشور را داشتند اما وقتی دیدند که ملت ایران مطیع امر رهبر خود است، ترسیدند و دم خود را روی کول خود گذاشته و فرار کردند.

جعفری ادامه داد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند گزینه نظامی روی میز است دروغ است. آمریکایی‌ها نمی‌دانند که ما می‌دانیم آنها از حمله به ایران بیش از هر کشوری وحشت دارند و قطعاً چنین خیالی در ذهن دولتمردان آمریکایی وجود ندارد ولی به هر حال به عنوان ابزار سیاسی آن را مطرح می‌کنند.

وی به اقوام مختلف ایران اشاره کرد و گفت: اقوام مختلف کشور از جمله اقوام عرب دشت آزادگان که از نزدیک شاهد دلاوری‌ها و همکاری آنها با رزمندگان منطقه بودند رشادت‌های بسیاری در دوران جنگ تحمیلی آفریدند که مایه افتخار این شهرستان است.

فرمانده سپاه پاسداران کل کشور افزود: پایداری و استقامت عشایر در سراسر مرز ایران اسلامی توسط اقوام عرب، لر و کرد ادامه داشته است و خدا را شکر می‌کنیم که چنین وحدتی امروز در همه اقوام ایرانی به خصوص منطقه خوزستان و دشت آزادگان وجود دارد.

وی در پایان گفت: امنیت دینی و تعصبی که عشایر عرب خوزستان نسبت به خاک خود و جمهوری اسلامی دارند باعث شده است که علی‌رغم تمام سختی‌هایی که در منطقه دارند مشکلات را تحمل کرده و وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

منبع: فارس

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads