کد خبر: 38748 - تاریخ: شنبه، 16 نوامبر 2013 - 14:31

چرا احمدی نژاد باید از ساختمان لادن برود؟

ساختمان لادن واقع در خیابان آرژانتین مکانی است که آقای احمدی نژاد به عنوان دفتر کار خود پس از دوران رئیس جمهوری اش برگزیده است اما اکنون ظاهراً، محمود احمدی نژاد و یاران همیشگی اش (مشایی، بقایی، ملک زاده و موسوی) باید این ساختمان را تخلیه کنند.

به گزارش خوبان، ساختمان لادن واقع در خیابان آرژانتین مکانی است که آقای احمدی نژاد به عنوان دفتر کار خود پس از دوران رئیس جمهوری اش برگزیده است و البته گفته شده روحانی - احمدی نژاداست که فعالیتهای مربوط به دانشگاه تازه تاسیس وی نیز در همین مکان انجام می شود.

اما اکنون ظاهراً، محمود احمدی نژاد و یاران همیشگی اش (مشایی، بقایی، ملک زاده و موسوی) باید این ساختمان را تخلیه کنند.

آنگونه که حمید بقایی گفته است، مسئولان نهاد ریاست جمهوری، حداکثر تا پایان آبانماه به احمدی نژاد وقت داده اند تا این ساختمان را به دولت تحویل دهد.

در نگاه اول شاید این تصمیم سخت گیرانه و دور از انصاف به نظر برسد و پرسیده شود که آیا فردی که هشت سال ریئس جمهور این مملت بوده برای ادامه فعالیتش و حجم انبوه مراجعاتی که دور از انتظار نیست، حق داشتن یک دفتر کار را ندارد؟

قبل از پاسخ به این سوال مرور یک خبر دیگر در سال ۸۴ خالی از لطف نیست.

مسئولین نهاد ریاست جمهوری وقت از سید محمد خاتمی خواستند دفتر کار خود را هر چه سریعتر تخلیه نماید.

و بدین ترتیب رئیس جمهور اسبق نیز نهایتاً مجبور به تخلیه ساختمان مربوطه شد.

اشتباه نشود، غرض از نگارش این سطور دفاع از سید محمد خاتمی و یا اقدام اخیر دولت آقای روحانی نیست، چرا که نگارنده که اتفاقا در هر دو دوره به آقای احمدی نژاد رای داده و از رای خود نیز دفاع می کند، منتقد جدی سیاستهای آقای خاتمی قبل و بعد از فتنه سال ۸۸ است و خیانتهای وی را بویژه در فتنه ۸۸ کمتر از موسوی و کروبی نمی داند.

بلکه منظور یاد آوری کلام گوهر بار مولای متقیان علی (ع) است که می فرمایند، با دیگران طوری رفتار کن که مایلی با تو رفتار شود!

منطقا و اخلاقا تخصیص مکانی در شان روسای سابق جمهور وظیفه دولت مستقر است اما شاید جناب بقایی که در نامه روز گذشته خود به نیابت از دکتر احمدی نژاد، تقاضای عدم تخلیه ساختمان لادن را داشتند با مطالعه این دو خبر در کنار هم، اندکی تفکر نمایند.

منبع: جهان نیوز

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads