کد خبر: 3829 - تاریخ: شنبه، 23 ژوئن 2012 - 11:39

هدایتی این بار در انزلی

سال‌هاي سال تلاش نتوانست هدايتي را آنگونه كه در فوتبال مطرح شد، مطرح كند. تا همين چند سال قبل، نام استيل‌آذين و هدايتي، براي كسي شناخته شده نبود؛ مگر آنهايي كه به نوعي با اقتصاد سروكار داشتند و با شركت‌ها و كارخانه‌هاي آقاي عابربانك كه شمارش از دستمان در رفته، در ارتباط بودند. اما امروز […]

سال‌هاي سال تلاش نتوانست هدايتي را آنگونه كه در فوتبال مطرح شد، مطرح كند. تا همين چند سال قبل، نام استيل‌آذين و هدايتي، براي كسي شناخته شده نبود؛ مگر آنهايي كه به نوعي با اقتصاد سروكار داشتند و با شركت‌ها و كارخانه‌هاي آقاي عابربانك كه شمارش از دستمان در رفته، در ارتباط بودند. اما امروز بعد از اندك زماني كوتاه و به واسطه ورود به فوتبال كه هدايتي آن را چهارمين صنعت اقتصاد دنيا معرفي مي‌كند، كمتر كسي است كه او را نشناسد.
برخي هنوز متعجب هستند كه او در اين فوتبال چه مي‌خواهد و تصور مي‌كنند اين صنعت، تنها دارايي‌هاي او را بر باد مي‌دهد و هيچ برگشتي برايش نداشته. حال آنكه او اگر نيمي از دارايي‌هاي بي‌شمارش را هم خرج مي‌كرد، نمي‌توانست آنگونه كه در اين چند سال خود را مطرح كرده و سر زبان‌ها انداخته، مطرح كند و فوتبال، تنها صنعتي بود كه توانست او را به همه بشناساند. فكر اقتصادي او فوق العاده خوب كار مي‌كند. اما فوتبال هر بار او را پس زده و هرچند كه سعي كرده زبانش را هم به كمك جيب پر پولش بياورد موفق نبوده.
هدايتي بيانيه صادر مي‌كند، خود را در منظر عموم قرار مي‌دهد و هر بار سعي مي‌كند به نوعي دلسوز ورزش معرفي شود. اما هر بار دست از پا دراز‌تر برمي گردد. او بار قبل در بيانيه‌اي عطاي فوتبال را به لقايش بخشيد و رفت تا به قول خودش در بخش ديگري از اقتصاد كشور، سرمايه گذاري كند. اما بعد از مدتي، متوجه شد كه هيچ كجا جاذبه فوتبال را ندارد.
حرف‌هاي فريبنده‌ او روزي در گوش هواداران پرسپوليس خوانده شد و زماني براي مردم سمنان و كاشان. اما اين دو شهر هم تنها وظيفه تبليغ براي عابربانك را داشتند. تبليغاتي كه هدايتي با هزينه‌هاي سرسام آور هم نمي‌توانست از پس آن برآيد. اما اين فقط يك بعد قضيه بود و فوتبال هر بار او را پس زد. عابربانك اما اين بار جدي‌تر از گذشته بازگشته و مي‌خواهد علاوه بر تبليغ، فوتبال را هم ببرد و براي رسيدن به اين هدف، چه تيمي بهتر از ملوان. او اين بار تنها نبايد روي افكار مردم كار كند و بايد دل مسئولان را هم براي اين شكار، به دست آورد.
همين است كه بار ديگر مي‌شود سرباز سينه چاك جمهوري اسلامي ايران و چنان صحبت مي‌كند كه اگر كسي با او و پيشينه و دارايي‌هاي نامحدودش آشنا نباشد، او را سربازي نحيف تصور و تجسم مي‌كند كه حاضر است از تنها دارايي‌اش كه همانا جانش است، براي مملكتش خرج كند. اما هدايتي را همان گونه كه هست مي‌شناسيم. شخصي متمول و البته سرحال و قبراق كه فقط نمي‌دانيم در حالي كه تا اين اندازه آماده جانفشاني و خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي است، چرا سراغ جاي ديگري جز فوتبال نمي‌رود.
هدايتي طي اين سال‌ها براي رسيدن به اهدافش، راه عوام فريبي را پيش گرفته و در اين راه از همه چيز مايه مي‌گذارد، از سرباز اين مرز و بوم گرفته تا امام هشتم (ع) و دروازه زدن از سمنان براي بارگاه آن حضرت و احساسات پاك مردم و حالا هم غيورمردان نيروي دريايي كه پل جديد او براي رسيدن به اهدافش در اين آشفته بازار فوتبال هستند. فراموش نكرده ايم كه او در بيانيه چند سال قبل، خود را چگونه متولد عاشورا و نوكر امام حسين (ع)و مردم معرفي كرده بود. او چند سالي است كه از قبل اين فوتبال مي‌خورد و هر بار كه تنور آشفته بازار اين فوتبال داغ‌تر مي‌شود، او ناني ديگر به اين تنور مي‌زند.
عابر بانك دوباره برگشته و اين بار پرپول‌تر از دفعات قبل و البته خطرناك‌تر. اما جاي اميد است كه ستاد كل نيروهاي مسلح در برابر خواسته‌هاي اين متمول كوتاه نيايد، به طور حتم با قاطعيت نيروهاي مسلح، دست عاب ربانك بار ديگر از فوتبال كوتاه خواهد شد. البته تا زماني كه سر از جايي ديگر در اين فوتبال آشفته در آورد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads