کد خبر: 38066 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 اکتبر 2013 - 00:46

اعتراض بذر پاش به مرضیه افخم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: چطور کسی در آمریکا کار شرمن که ایرانیان را دروغگو می‌خواند، غیرقانونی نمی‌داند اما سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان اقدام یک گروه غیردولتی در نصب چند تابلوی هنری در خیابان‌ها را غیرقانونی می‌داند.

به گزارش خوبان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد به سخنان افخم سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهار داشت: چطور شرمن رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکایی ایرانیان را دروغگو و فریبکار می‌خواند، ولی کسی در آمریکا کارش را غیرقانونی نمی‌داند، اما در ایران یک گروه غیردولتی چند تابلوی هنری در خیابان‌ها نصب می‌کنند و سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان آن را غیرقانونی می‌داند.

وی ادامه داد: جای بسیار تعجب است و از تجربه خانم افخم بعید بود؛ شاید ایشان بنا داشت فرصتی را برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان فراهم کند ولی به نظر می‌رسد در این موضوع اشتباهی صورت گرفته، چرا که این گونه اقدامات نه‌تنها دست تیم مذاکره‌کننده را باز نمی‌کند، بلکه بر محدودیت‌ها و ایجاد موانع بر سر تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای می‌افزاید.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: در آمریکا سالیانه میلیون‌ها دلار صرف تهیه فیلم‌های ضدایرانی، انیمیشن، فیلم‌های سینمایی، سریال و آثار هنری ضدایرانی می‌شود و احدی در آمریکا نمی‌گوید که این کار غیرقانونی است، اما نصب چند تابلوی هنری که پیامی جز فریاد در گلو فرورفته ملت ایران نداشت را غیرقانونی می‌نامند، آن هم توسط یک مرجع رسمی به نام سخنگوی وزارت امور خارجه.

 

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads