کد خبر: 37831 - تاریخ: دوشنبه، 28 اکتبر 2013 - 20:00

استقامتی در جلسه‌ هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ملی 13 آبان:

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال باید پرشورتر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

بخشدار خمام: مردم خوب و ولایتمدار بخش خمام با شرکت در راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان شور و شعور خود را در ادامه‌ مبارزه با استکبار جهانی به جهانیان نشان داده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

به گزارش خوبانجلسه‌ هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ملی 13 آبان بخش خمام ظهر امروز با حضور مسئولین بخش و به ریاست حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در بخشداری این شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بخشدار خمام با گرامیداشت یاد و خاطره‌ 8 هزار شهید سرافراز گیلان به‌ ویژه شهدای دانش‌آموز بخش خمام اظهار نمود: بررسی و نگاه به وقایع مهمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی (ره) و پس از آن در جامعه‌ ما اتفاق افتاد، در مسیر تاثیرگذاری، ایجاد آگاهی بیشتر و روشن‌بینی بر اساس اسلام ناب در سطح جامعه بوده است.

استقامتی با اشاره به اهمیت ماه آبان، افزود: در این ماه سه رخداد مهم تاریخ‌ساز، در سه مقطع تاریخی رخ داد که نخستین رویداد آن تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان 1342 به ترکیه بود.

بخشدار خمام دومین رویداد مهم در این ماه را شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم معدوم پهلوی در سال 57 و سومین رویداد را تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 58 عنوان نمود.

وی با بیان اینکه تبعید حضرت امام به ترکیه نقطه‌ عطف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این امر در نهایت پیروزی شکوهمند انقلاب را به ارمغان آورد.

نماینده عالی دولت در بخش خمام، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در جریان انقلاب اسلامی در تهران را موجب شتاب بیشتر انقلاب به رهبری امام راحل دانست و اظهار داشت: در 22 بهمن همان سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 را موجب برچیده‌ شدن طومار توطئه‌های دشمنان و پایان سلطه‌ آمریکا بر کشور ما شد و اهمیت این حرکت دانشجویان پیرو خط امام تا به این حد بود که امام راحل از آن به‌عنوان انقلاب دوم یاد کرده است.

بخشدار خمام، با بیان اینکه 13 آبان تنها روز دانش‌آموز نیست، گفت: 13 آبان روز دانشجو، روز تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا، روز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز گفته می‌شود.

وی، هر سه رخداد 13 آبان را تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: به همین منظور راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال باید پرشورتر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مهندس استقامتی با اشاره به اینکه مردم خوب و ولایتمدار بخش خمام همیشه در صحنه هستند، خاطرنشان نمود: مردم در این روز شور و شعور خود را در ادامه‌ مبارزه با استکبار جهانی به جهانیان نشان داده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

وی افزود: امسال راهپیمایی 13 آبان بخش خمام رأس ساعت 10 صبح از مقابل اداره‌ آموزش و پرورش، پس از طی مسیر اصلی به سمت مسجد جامع آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود.

بخشدار خمام ادامه داد: در مسیر راهپیمایی برنامه‌های فرهنگی مانند مسابقه‌ نقاشی دانش‌آموزان با عنوان مبارزه با استکبار جهانی و نمایشگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان آخرین روز از ماه ذی‌الحجه است و غروب همان‌روز شب اول ماه محرم فرا می‌رسد، متذکر شد: فضای راهپیمایی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که حال و هوای محرم‌الحرام و شور حسینی داشته باشد.

ذاکراستقامتی، حضور اقشار مختلف مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، بازاریان، روحانیون، اصناف و … در راهپیمایی 13 آبان بخش خمام را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این روز دوربین‌های دشمنان روی مردم متمرکز می‌شوند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads