کد خبر: 37689 - تاریخ: شنبه، 26 اکتبر 2013 - 21:37

بیمه ایران از تحریم اتحادیه اروپا خارج شد

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به برگزاری دادگاه‌هایی در اروپا عنوان کرد: با توجه به دفاعیاتی که داشتیم تحریم‌های بیمه ایران از سوی اتحادیه اروپا برداشته شد.

به گزارش خوبان: جواد سهامیان مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما برای برداشته شدن این تحریم‌ها پیگیری‌های حقوقی زیادی داشتیم و عنوان کردیم که بیمه مانند یک صندوق تعاونی است که مردم پول خود را در آن به امانت می‌گذارند تا در زمان خسارت از آنها حمایت شود. وی افزود: قرار است دادگاه تجدید‌نظری نیز در آینده نزدیک برگزار شود که ما دفاعیات خود را فرستاده‌ایم و منتظر نظر آن دادگاه خواهیم بود.

سهامیان‌مقدم با بیان این‌که شرکت بیمه متبوعش نقش موثری در صنعت بیمه کشور دارد، گفت: بیمه ایران در حوزه امنیت‌های اقتصادی کشور بسیار فعال است و بر اصل تعاون پابرجاست و وجوه مردم در این صندوق‌ها امانت است تا براساس احتمال در صورت آسیب‌دیدن این خسارت‌ها جبران شود، لذا دلیلی نداشت اتحادیه اروپا این شرکت بیمه را تحریم کند.

مدیرعامل بیمه ایران خاطر نشان کرد که این تحریم‌ها موجب شده بود تا ال.سی‌هایی که از سوی بیمه ایران ضمانت می‌شد مورد قبول دیگر کشور‌ها قرار نگیرد که با رفع آن از این به بعد بیمه ایران می‌تواند هم‌چنان به بیمه‌کردن ال.سی‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله باربری فعال باشد. وی افزود: البته ما به استراتژی‌هایی که داشتیم توانستیم تحریم‌ها را تا حد زیادی کنترل کنیم و همین امر منجر شد با مدیریت شرایط تحریم نه تنها آسیب جدی به صنعت بیمه وارد نشود، بلکه بتوانیم رشد قابل توجهی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads