کد خبر: 37617 - تاریخ: جمعه، 25 اکتبر 2013 - 13:05

جعفرزاده تاکید کرد:

ضرورت دستیابی رشت به جایگاه شایسته و والا در کشور

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی: گیلان با تقدیم هشت هزار شهید، 21 هزار جانباز و مجروح و دو هزار و 700 آزاده به نظام جمهوری اسلامی شایسته نیست 18 درصد جمعیت این استان زیر پوشش کمیته امداد باشد.

به گزارش خوبان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عصر پنجشنبه در دومین جشن بزرگ حماسه سازان ولایتمدار در رشت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم افزود: مردم گیلان به ویژه مردم شهرستان رشت ولایتمدار واقعی و سربازان مقام معظم رهبری هستند.

وی همچنین بر ضرورت دستیابی رشت به جایگاه شایسته و والا در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: گیلان به ویژه این شهر در جنگ هشت ساله و پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت با تمامی توان استاندار جدید استان را از حیث حمایت خواهند کرد.

وی افزود: گیلان با تقدیم هشت هزار شهید، 21 هزار جانباز و مجروح و دو هزار و 700 آزاده به نظام جمهوری اسلامی شایسته نیست 18 درصد جمعیت این استان زیر پوشش کمیته امداد باشد.

جعفرزاده اظهارداشت: این خطه از شمال ایران از ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال و فرصت های سرمایه گذاری برخوردار است که باید با برنامه ریزی هدفمند و علمی این بسترها به شکوفایی برسد.

وی همچنین از ” محمد علی نجفی ” به دلیل قبول مسئولیت در استانداری گیلان در این وضعیت بد اقتصادی و حساس تشکر کرد.

وی همچنین استاندار جدید را فرزند گیلان و از افتخارات این خطه از شمال کشور دانست و افزود: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: از هفته آینده مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار مشکلات استان با حضور روزی یک وزیر بررسی خواهد شد.

وی در ادامه ضمن بیان یاد و خاطره شهیدان اذعان داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا است که باید از این ارزش ها به درستی پاسداری شود.

منبع: مهر

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads