کد خبر: 37488 - تاریخ: چهارشنبه، 23 اکتبر 2013 - 10:11

دیدار استاندار گیلان با آیت‌الله رودباری

استاندار جدید گیلان با آیت‌الله رودباری از علمای فرهیخته این استان دیدار کرد.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی عصر روز گذشته در آستانه عید غدیرخم با آیت‌الله سیدمجتبی رودباری از علمای فرهیخته گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.نجفی و آیت الله رودباری

وی با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ما مسئولان همواره نیازمند توصیه‌ها و تذکرات علمای بزرگواری مانند آیت‌الله رودباری هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اولویت کاری برنامه‌های بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی و برطرف شدن معضل بیکاری است، افزود: این امر از عمده درخواست‌های مردم است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر برطرف شدن مشکلات معیشتی و اشتغال، گفت: خدمتگزاران مردم عزمی راسخ دارند تا با یاری خداوند متعال و دعای خیر علما و روحانیون هر چه بیشتر بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: برای تقویت پایه‌های اقتصاد معیشتی و عرصه‌های فرهنگی جامعه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

آیت‌الله رودباری نیز در این دیدار گفت: عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از فشارهای خارجی است.

وی بومی بودن استاندار گیلان را امتیاز مناسب برای وی به منظور خدمت به مردم دانست و خطاب به نجفی افزود: امیدواریم خداوند تفضلی به شما کند تا به عنوان پدری مهربان برای گیلان بتوانید مسایل و مشکلات موجود را برطرف کنید.

آیت‌الله رودباری بیکاری و تورم را از مهم‌ترین مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم برای حل این مشکلات تلاش کنند.

وی گفت: اگر مشکلات اقتصادی جامعه برطرف شود، بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنانش بر تعمیق آموزه‌های دینی در نسل جوان تأکید کرد و یادآور شد: در مسایل فرهنگی جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم که لازم است به مسئله تربیت دینی و آموزش‌های معارف اسلامی در سنین کودکی در مدارس توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مبلغان دینی و اساتید و عالمان قوی تربیت شوند و با حضور در مناطق مختلف مبانی دینی جوانان و نوجوانان را تقویت کنند.

رودباری متذکر شد: از مراکز دینی و بقاع متبرکه مهم استان باید برای تبلیغ و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بهره بیشتری برده شود.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads