کد خبر: 37312 - تاریخ: یکشنبه، 20 اکتبر 2013 - 14:00

امیر عابدینی پس از استعفا از داماش:

داماش را به استاندار گیلان واگذار کردم/ از زمان قویدل ۴ میلیارد تومان چک دارم

عابدینی: من آرامش زندگی‌ام از بین رفته است باید برای ۲زار جلوی هر کسی گردن کج کنم و پولی را که به زحمت تهیه می‌کنم وقتی به بچه‌های تیم می‌دهم تازه صدای آنها هم در می‌آید من نمی‌توانم هم با سیستم درگیر باشم هم با بچه‌ها.

به گزارش خوبان، امیر عابدینی بعد از باخت داماش به پرسپولیس به صورت رسمی از داماش استعفا داد.

این استعفا که ظاهرا یک هفته پیش به مقامات مسئول تحویل داده شده بود که بعد از این باخت علنی شد. عابدینی در این زمینه و درباره مسائل مختلف مربوط به داماش به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد. مصاحبه ایشان را با سایت گل بخوانید.

این حقیقت دارد با استعفای شما موافق شده است ؟

نمی‌خواستم این مسئله افشا بشود، اما حالا که شما فهمید بله من از داماش استعفا داده‌ام و طی یک نامه‌ای به استاندار گیلان تیم را به ایشان واگذار کردم تا بتواند داماش به حیاتش ادامه دهد.

شما که می‌گفتید داماش فرزند من است پس چرا می‌روید؟

وقتی نمی‌توانی از بچه‌ات مراقبت کنید و می‌بینی که هم پدر خانواده دارد از بین می‌رود و هم فرزند ناچار بچه‌ات را سر راه می‌گذاری تا هم او از گرسنگی نمیرد هم خودت. من آرامش زندگی‌ام از بین رفته است باید برای ۲زار جلوی هر کسی گردن کج کنم و پولی را که به زحمت تهیه می‌کنم وقتی به بچه‌های تیم می‌دهم تازه صدای آنها هم در می‌آید من نمی‌توانم هم با سیستم درگیر باشم هم با بچه‌ها. کسانی که سنش به اندازه نصف عمر خدمتی من نیست. دو، سه بازی خودخواه، مغرور و دماغ سربالا شیرازه یک تیم را از هم پاشیدند. من که دیگر در رشت نیستم و در کارها دخالت نمی‌کنم حالا همه بومی هستند؛ مدیر، سرپرست، مربی، بازیکن پس چرا اینگونه شده است.
عابدینی

دلیل اصلی استعفایتان پس بی‌پولی است؟

دلیل اصلی استعفای من اولا بحث کش‌دار فساد در چند وقت اخیر است که وقتی این همه زشتی را می‌بینم ترجیح می‌دهم دیگر در فوتبال نباشم و بعد از آن بحث مالی است. هر آدمی یک توانی دارد و من بیشتر از این انرژی‌ای ندارم که صرف داماش کنم. وقتی آقای مهدوی کاپیتان تیم شب قبل از بازی مصاحبه می‌کند و می‌گوید من پول ۳ سال پیشم را گرفته‌ام دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. آقای مهدوی شما تمام پول سال پیش‌ات را گرفته‌ای، ۵۰۰ میلیون پول گرفته‌ای در حالی که ۴۰درصد پول پارسالت را هم نباید می‌گرفتی من در اینجا نوشته‌ام که اگر هر مدیری جای من بیاید این ۴۰درصد از شما کم می‌کند.

بودن شما موجب شد که داماش بماند حالا که می‌روید چه می‌شود؟

ببینید الان استیل آذین کجاست، اسمی از آن دیگر نیست. حسین هدایتی دیگر در فوتبال کاری ندارد، بهترین مدیران این مملکت را هم جمع کرده بود. از حمشت مهاجرانی، علی پروین گرفته تا مصطفی آجورلو و حمید استیلی اما داماش می‌ماند چون نه امیر عابدینی که هویت گیلانی‌اش این تیم را حفظ کرده و می‌کند. اما وقتی که من می‌بینم دیگر این بازیکنان برای هویت گیلانی ارزشی قائل نیستند نمی‌توانم تحمل کنم و بمانم. بازیکن از نظر قانون فوتبال حق ندارد در وسط فصل از حق و حقوق صحبت کند. بحث مالی در ابتدای فصل است و بس. من دارم بدهی‌های زمان آقای قویدل را می‌دهم بدهی‌هایی که شماها عرضه نداشتید وصولش کنید همان شمایی که با ایشان دور یک میز می‌نشستید. من از زمان قویدل ۴ میلیارد تومان چک دارم که نمی‌دانم چکارش کنم. همین جا اعلام می‌کنم حاضرم این چک را با نصف قیمت به همین بازیکنان بفروشم تا آنها طلب‌هایشان را وصول کنند. روز بازی با پرسپولیس ترسو و بی‌انگیزه بازی می‌کرد. آقای محمد آبشک بعد از مدت‌ها به زمین آمد ولی هیچ کاری ندیدم که انجام دهد. داماش شادابی‌اش را از دست داده بود. فقط در زمین خودش دفاع می‌کرد. خط دفاع و هافبک ما ضربه‌پذیر شده بود چون حاجی‌زاده یک نفره بود تا کاردوست به دادش رسید. اما با همه این‌ها وقتی آقای دایی داماش را می‌برد سر از پا نمی‌شناسد فکر می‌کند قهرمان اسرائیل را برده است چرا؟ چون داماش صاحب هویت و شخصیتی شده که دیگر به این سادگی‌ها از دست نمی‌ده.

انتهای پیام/199


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads