کد خبر: 37275 - تاریخ: یکشنبه، 20 اکتبر 2013 - 11:58

کمک بیش از 3 ميليارد ريالي مردم خير گيلان به نيازمندان در عيد قربان

معاون توسعه مشارکت‏هاي مردمي کميته امداد گيلان از کمک 3 ميليارد ريال و 77 ميليون و 759 هزار ريالی مردم خير گيلان به نيازمندان در عيد قربان امسال خبر داد.

به گزارش خوبان، معاون توسعه مشارکت‏هاي مردمي کميته امداد گيلان از کمک 3 ميليارد ريال و 77 ميليون و 759 هزار ريالی مردم خير گيلان به نيازمندان در عيد قربان امسال خبر داد.

محمدعلي رمضاني در گفت‏وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال در روز عيد سعيد قربان مردم نيکوکار و نوع دوست اين استان همزمان با حجاج بيت ا…الحرام، با قرباني کردن گوسفند و دادن گوشت آن به کميته امداد و کمک نقدي و غير نقدي به نيازمندان توجه ويژه‏اي کردند.

وی افزود: طبق درآمد اوليه در روز عيد سعيد قربان، نيکوکاران در سطح شهر رشت و ساير شهرستان‏هاي گيلان، مبلغ 3 ميليارد و 77 ميليون و 759 هزار ريال به نيازمندان گيلاني کمک کردند.

رمضانی ادامه داد: اين کمک‏ها در قالب وجوه نقدي به مبلغ 292 ميليون و 117 هزار ريال، غير نقدي و نذورات قرباني به مبلغ 1 ميليارد و 241 ميليون و 282 هزار ريال، درآمد انتظامي مبلغ 1 ميليارد و 544 ميليون و 36 هزار ريال است که اين کمک‏ها از طريق امدادگران اين نهاد به دست محرومين در سطح استان رساندند و در اين راستا تعداد 8 هزار و 338 خانوار نيازمند از اين کمک‏ها بهره‏مند شدند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads