کد خبر: 37176 - تاریخ: شنبه، 19 اکتبر 2013 - 09:15

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

شکست داماش گیلان برابر پرسپولیس

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه 0-2 بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

به گزارش خوبان، در آخرین دیدار از روز دوم هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18 جمعه 26 مهر ماه تیم های پرسپولیس و داماش گیلان به قضاوت شاهین حاجی بابایی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در حضور 16 هزار هوادار، در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سید جلال حسینی (1+45) و حمید علی عسگری (83) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در نیمه نخست پرسپولیس اکثر زمان بازی را در اختیار داشت و حملات پرتعدادی را روی دروازه مهمان شمالی خود انجام داد و صاحب موقعیت هایی هم شد. یکبار پرسپولیس در دقیقه 30 توسط سیدصالحی به گل رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیت آفساید وارد دروازه داماش شد. در وقت اضافه نیمه اول سیدجلال حسینی دروازه داماش را باز کرد تا نیمه اول با برتری سرخپوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم پرسپولیس با وجود پیش بودن از حریف، بر فشار حملات خود افزود و کنترل بازی را در دست گرفت. تیم داماش هم در مقابل حملات پرسپولیس، در تلاش بود تا گل خورده را جبران کند ولی یکی، دو موقعیت نه چندان جدی داماشی‌ها راه به جایی نبرد.

اواسط نیمه دوم و در حالی که بازی کیفیت خود را از دست داده بود، مهرداد کفشگری هافبک سرخپوشان با خطا روی بازیکن داماش از زمین مسابقه اخراج شد. اخراج کفشگری در دقیقه 75 باعث شد تا علی دایی که قصد داشت محمدرضا خلعتبری را به زمین مسابقه بفرستد از تصمیم خود منصرف شود و به جای خلعتبری، دهنوی را به جای نوروزی وارد زمین کند. هر چند خلعتبری دقایقی بعد وارد زمین شد.

10 نفره بازی کردن پرسپولیس فقط شش دقیقه ادامه داشت چرا که محمد مختاری مدافع داماش با خطا روی بازیکن پرسپولیس کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا تعداد بازیکنان دو تیم به عدد 10 برسد. حمید علی عسگری هم موفق شد روی همان صحنه خطایی که پشت محوطه جریمه داماش رخ داده بود و از روی یک ضربه کاشته، گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دوندگی بازیکنان داماش برای به حداقل رساندن نتیجه بازی و کسب نتیجه تساوی هیچ ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس تمام شود. سرخپوشان با این پیروزی 24 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند.

جدول رده بندی لیگ برتر به شرح زیر است:

1- فولاد خوزستان – 26 امتیاز
2- پرسپولیس تهران – 24 امتیاز
3- سپاهان اصفهان – 23 امتیاز تفاضل گل 7
4- تراکتورسازی تبریز – 23 امتیاز تفاضل گل 6
5- نفت تهران – 21 امتیاز – دوازده بازی
————————————-
15- راه آهن – 10 امتیاز
16- مس کرمان – 6 امتیاز

 

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads