کد خبر: 37016 - تاریخ: چهارشنبه، 16 اکتبر 2013 - 19:07

مهران مدیری روحانی می شود

ظاهرا مهران مدیری قرار است در نقش یک شخصیت ویژه در مجموعه شاهگوش میرباقری ایفای نقش کند.مذاکرات میرباقری و مدیری ادامه دارد و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، آخرین خبرها از سریال شاهگوش داود میرباقری حاکی از این است که تیم تولید مذاکراتی با مهران مدیری برای ایفای نقشی روحانی پروژه داده‌اند و نتیجه آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

این برای اولین بار است که قرار است مهران مدیری با داوود میرباقری همکاری کند و مهمتر از آن اولین باری است که قرار است مدیری نقش یک روحانی را بازی کند. بازی در نقش روحانی، یکی از نقش‌های خاص سینما و تلویزیون ایران است و معمولا با عکس‌العمل‌های متفاوتی روبرو می‌شود.

مهران مدیری

«شاهگوش»، اولین سریال داوود میرباقری برای شبکه توزیع خانگی است. تهیه کنندگی این سریال را سید محمد امامی و مهران برومند برعهده دارند و شرکت تصویر گستر پاسارگاد به عنوان پخش کننده این مجموعه با میرباقری همکاری می کند.

در سریال «شاهگوش» بازیگرانی مانند اکبرعبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان، حامد میرباقری، سیروس گرجستانی، مصطفی طاری و… بازی می کنند.توزیع اولین قسمت این سریال از اول آبان آغاز می‌شود و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads