کد خبر: 36859 - تاریخ: دوشنبه، 14 اکتبر 2013 - 15:34

ایران - تایلند؛ سه شنبه ساعت 19

ملی‌پوشان ایرانی مشق جام‌جهانی می‌کنند

تیم ملی ایران درحالی به مصاف تایلند می رود که این دیدار تا حدی جنبه تمرینی برای جام جهانی دارد.

به گزارش خوبان: تیم ملی ایران که بعد از سه بازی حماسی راهی جام جهانی شده است، نتوانسته اردوی آماده سازی ای برگزار کند و حالا روز سه شنبه باید به مصاف تیم ملی تایلند از رقابت های جام ملتهای آسیا برود. دیدار با تایلند که نخستین اردوی تیم ملی ایران پس از صعود به جام جهانی است، می تواند نوعی استارت برای جام جهانی و هدف بزرگ صعود از مرحله گروهی جام جهانی هم باشد.

کی روش بارها گفته نمی خواهد تیم ملی زنگ تفریح تیم های قدرتمند در جام جهانی باشد و نباید حتی یک روز آماده سازی تیم ملی را به راحتی از دست داد. به همین دلیل می توان اطمینان داشت که ملی پوشان ایرانی به هیچ وجه به نام حریفشان توجه نخواهند کرد به این دیدار به چشم یک بازی آماده سازی جام جهانی نگاه خواهند کرد.

 

در این میان سوراچای، سرمربی تیم ملی تایلند در صحبت هایی گفته که نمی خواهد رکورد شکست ناپذیریش در بازی برابر ایران شکسته شود. او که سالها هافبک نفوذی تیم ملی تایلند بوده، بازیکنی متوسط بوده که تنها هفت گل ملی در کارنامه دارد. جالب آنجاست که این گلها را او به تیم های ترکمنستان، اندونزی، میانمار، قطر و فیلیپین زده است. تایلندیها از دو بازی قبلیشان هیچ امتیازی نتوانسته اند کسب کنند و اگر برابر ایران هم شکست بخورند، عملا وداعی زود هنگام با جام ملتها خواهند داشت و برای جلوگیری از این اتفاق مجبورند تا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

در بازی روز سه شنبه، خسرو حیدری و مهرداد پولادی از تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و از آن سو هم سوره سوکا، سوچائو نوتنم و جاکراپان غایبان تایلند برابر ایران هستند.

 

تیم ملی ایران که این روزها آماج حملات عده ای از پیشکسوتان فوتبال به دلیل حضور پرتعداد بازیکنان دورگه یا کسانی که بیشتر سن خود را در خارج از ایران گذرانده اند، شده است بنظر کار سختی برابر تایلند ندارد و البته در این دیدار بسیاری منتظرند تا از بازیکنانی مثل بیت آشور، دانیال داوری و سردار آزمون رونمایی شود.

 

آخرین دیدار دو تیم در آخرین دیدار از مرحله انتخابی جام ملت های 2011 آسیا در گروه پنجم بود که در آن تیم ملی ایران با تک گل جواد نکونام موفق به شکست یک بر صفر رقیب خود شد.

 

تایلندی ها در دوبازی قبلیشان برابر کویت و لبنان به ترتیب با نتایج سه بر یک و پنج بر دو شکست خورده اند و تیم ملی ایران نیز لبنان را پنج بر صفر برده و برابر کویت نیز به تساوی یک بر یک رضایت داده است.

 

دیدار دو تیم روز سه شنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads