کد خبر: 36465 - تاریخ: دوشنبه، 7 اکتبر 2013 - 20:31

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب لشکر خوبان رونمایی شد

مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب لشکر خوبان در تالار غدیر وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خوبان، مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب “لشکر خوبان” عصر امروز دوشنبه 15 مهر ماه در تالار غدیر وزارت کشور برگزار شد.IMG18121651

در این مراسم جمعی از مقامات لشکری و کشوری از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، حجت الاسلام واحدی معاون فرهنگی سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری حضور داشتند.

در این مراسم پس از سخنرانی معصومه سپهری تدوین گر این کتاب علیرضا مختارپور رئیس انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنرانی خود از برگزاری مراسمی همزمان با هفته کتاب به منظور تجلیل از تمامی نویسندگانی که مقام معظم رهبری بر آثار آنها یادداشت و حاشیه نوشته اند، خبر داد.

سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی و مهدی قلی رضایی نیز بخش دیگری از این مراسم بود.

همچنین در این مراسم فیلم کوتاهی از دیدار ظهر امروز مقام معظم رهبری با راوی و تدوین‌گر این کتاب و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس پخش شد.

در پایان این مراسم متن تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب به همراه یک جلد کلام‌الله مجید به معصومه سپهری و مهدی قلی رضایی اهدا شد.

یادآوری می شود، کتاب “لشکر خوبان” شامل خاطرات مهدی قلی رضایی است که با تدوین معصومه سپهری از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و تاکنون در پنج نوبت تجدید چاپ شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads