کد خبر: 36248 - تاریخ: شنبه، 5 اکتبر 2013 - 14:36

سخنگوی چهارمین دوره شورای کلان‏شهر رشت

رسانه ملی، حلقه اتصال مردم و شورا است

سخنگوی چهارمین دوره شورای کلان‏شهر رشت گفت: رسانه ملی حلقه اتصال مردم و شوراست و باعث تقویت اعتماد مردم و جامعه می‏شود.

به گزارش خوبان: فاطمه شیرزاد عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تعامل دوسویه شورا و صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: طی جلسه با مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان مقرر شد در برنامه‏سازی‏های رادیو و تلوزیون، بخش‏هایی به آموزش در خصوص حقوق شهروندی اختصاص داده شود و شورا نیز در بخش‏های مربوط به جوایز در صدا و سیما با رسانه ملی همکاری کند.

وی افزود: تعامل دوسویه چهارمین دوره شورای کلان شهر رشت و صداوسیمای مرکز گیلان حلقه اتصال مردم و شورا است و باعث تقویت اعتماد مردم و جامعه می‏شود.

شیرزاد بیان کرد: از زمانی که تحلیف اعضای شورا انجام گرفته، تاکنون 3 مرحله ملاقات مردمی با حضور اعضای چهارمین دوره اعضای شورای کلان شهر رشت در ساختمان شورای شهر انجام گرفته است.

سخنگوی چهارمین دوره شورای کلان‏شهر رشت اضافه کرد: همکارانی که در چهارمین دوره شورای کلان‏شهر رشت هستند یک ترکیب کاملا تخصصی هستند که هدفشان رفع معظلات مختلف شهری با نکاه تخصصی محور است.

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به اینکه فراگیرترین رسانه، رسانه ملی است و همچنین رسانه‏ها تاثیر مثبتی بر مردم دارند لذا تعامل این دو نهاد می تواند گامهای موثری را در شهر و دیارمان بگذارد.

در ادامه دکتر جمشیدی، ریاست چهارمین دوره شورای کلانشهر رشت اظهار کرد: مقرر شد یک برنامه با موضوع مدیریت شهری به صورت ادواری و منظم از شبکه گیلان که 72 درصد از بیننده‏ها را به خود اختصاص داده است،پخش شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت برای مصاحبه نامزدها به پایان رسیده و هیچ کاندیدایی برای ارائه برنامه خود در صحن شورا حضور نمی‌یابد، افزود: پس از اعلام فراخوان برای تصدی پست شهردار 32 پرونده دریافت کردیم که پس از بررسی صلاحیت‏ها این تعداد به 23 پرونده رسید که طی جلساتی که گذاشته شد برخی انصراف دادند و این تعداد به 13 نفر تقلیل پیدا کرد.

رئیس شورای کلانشهر رشت گفت: از ابتدای هفته گذشته جلساتی را با حضور اصحاب رسانه برای ارائه برنامه ریزی‏های کاندیدای شهرداری گذاشتیم که در نهایت 8 نفر باقی ماندند و اعضای شورا می‏توانند با حداکثر 2 رای شهردار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads