کد خبر: 36243 - تاریخ: شنبه، 5 اکتبر 2013 - 12:00

معرفی جدیدترین تلفن تجملاتی/ صفحه نمایش یاقوت کبود و بدنه چرم گوساله های آلپ

شرکت تولید کننده تلفنهای همراه لوکس و تجماتی تلفن هوشمندی با نام ” کانستلیشن” معرفی کرده که قیمت آن برابر با 4 هزار پوند است.

به گزارش خوبان: تلفن هوشمند کانستلیشن از شرکت ورتو دارای صفحه صفحه نمایش 4.3 اینچی از یاقوت کبود ساخته شده و پوشش بدنه آن از تیتانیوم با کیفیت عالی ساخته شده است.

این تلفن علاوه بر داشتن صفحه نمایشی از جنس کریستال یاقوت کبود نسبت به سایر مدلها به خط و خراش مقاوم است و پوشش بدن آلومینیومی موجب می شود که این تلفن دو برابر و نیم قوی تر از تلفنهایی باشد که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود ، اما از سوی دیگر وزن تیتانیوم نسبت به فولاد ضد زنگ کمتر است و تنها نصف آن وزن دارد.

این تلفن هوشمند با چرم با کیفیت گوساله پوشانده شده است که آن را از آسیبهای مختلفی در امان نگاه می دارد.

جدیدترین تلفن هوشمند ورتو قرار است در 5 رنگ کاپوچینو، مشکی، نارنجی، موکا (نوعی قهوه ای) و راسبری (نوعی قرمز) وارد بازار شود و براساس اعلام ورتو، این شرکت به دقت بهترین پوست گوساله های آلپ اروپا را برای استفاده در این تلفن انتخاب کرده و برای ساخت آن با دباغی که دارای بیش از 150 سال تجربه بوده، همکاری داشته است.

1

این دستگاه دارای پردازشگر اسنپ دراگون کوالکوم دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی ، 32 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل آب نبات ژله ای 4.2 اندروید و دوربین 13 مگاپیکسیلی در پشت است که می تواند تصاویر ویدئویی تمام اچ دی 1080 پیکسلی ضبط کند و دوربین جلوی آن 1.3 مگاپیکسل کیفیت دارد. وای فای ، بلوتوث و ان اف سی از گزینه های این تلفن در بخش قابلیت اتصال به شمار می رود.

کانستلیشین دارای یک زنگ ملودیک است که به طور خاص توسط ارکستر سمفونی لندن برای شرکت ورتو اجرا شده است.

براساس اعلام این شرکت، جدیدترین تلفن هوشمند ورتو طوری طراحی و مهندسی شده است که مورد توجه مشتریان زن و مرد قرار گیرد.

اوایل سال جاری ورتو تلفن هوشمند خود را با نام Ti با صفحه نمایش 3.7 اینچی یاقوت کبود و پوشش بدنه تیانیوم براق با قیمت 6700 پوند راهی بازار کرد.

قرار است کانستلیشین در ماه جاری میلادی ( اکتبر) با قیمت پایه ای که از 4107 پوند آغاز می شود وارد بازار تلفنهای همراه شود.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads