کد خبر: 36085 - تاریخ: چهارشنبه، 2 اکتبر 2013 - 14:30

امروز؛ انتشار کارنامه داوطلبان دکتری

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارنامه نهایی کنکور دکتری سال ۹۲ عصر امروز در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

به گزارش خوبان: سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارنامه نهایی کنکور دکتری سال ۹۲ عصر امروز در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

حسین توکلی در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود : این کارنامه برای همه داوطلبانی است که انتخاب رشته کرده اند.
وی درباره مهلت اعتراض افراد نسبت به کارنامه خود اظهار داشت: در صورتی که افراد در خصوص کد رشته محلهای معرفی شده برای مصاحبه و دیگر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند می توانند حداکثر تا ۱۵ آبان از طریق سامانه پاسخگویی سازمان سنجش اقدام و از مراجعه حضوری خودداری کنند.
سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان اعلام تکمیل ظرفیت کنکور دکتری گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محلهای جدید همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محلهای آزمون دکتری، دوشنبه ۲۹ مهر از طریق نشریه پیک سنجش منتشر می شود.
توکلی تاکید کرد: برای کنکور دکتری امسال، ۱۰ هزار و ۸۵۰ ظرفیت در نظر گرفته شد که از این تعداد ۹ هزار و ۵۵۱ نفر پذیرفته شدند و باید باقیمانده این ظرفیت را در تکمیل ظرفیت، پذیرش کرد.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads