کد خبر: 35962 - تاریخ: دوشنبه، 30 سپتامبر 2013 - 21:55

گريم جديد تنابنده در شاهگوش

محسن تنابنده در سریال جدید داوود میر باقری در دو نقش بازی می‌کند.

به گزارش خوبان: سریال «شاهگوش»، از چند ماه پیش انتشار تصاویر محسن تنابنده با گریم یک خواننده مطرح آن طرف آب مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این تصاویر مربوط به سریال «شاهگوش» بود. اولین تجربه داوود میرباقری، کارگردان نام آشنای کشورمان در عرصه شبکه خانگی که خود این خبر هم برای اهل فن، جالب و عجیب به نظر می‌رسید.
گریم محسن تنابنده که توسط عبدالله اسکندری انجام شده بود به قدری به آن خواننده شباهت داشت که این سئوال مطرح شد که آیا تنابنده، نقش آن خواننده را بازی می‌کند؟ سئوالی که جواب آن منفی بود. تنابنده با این گریم در «شاهگوش»، نقش یک خواننده آماتور مجالس عروسی به نام «شب نما» را بازی می‌کرد که به دنبال بهره برداری از شباهت ظاهری‌اش به خواننده مطرح آن طرف آبی است.
محسن تنابنده
محسن تنابنده
گریم جدید محسن تنابنده در سریال«شاهگوش»
حالا بعد از گذشت ۳ ماه از انتشار آن تصاویر، محسن تنابنده بار دیگر زیر دست عبدالله اسکندری، طراح گریم «شاهگوش» رفت تا با شمایلی تازه جلوی دوربین سهیل نوروزی برود. اسکندری، طراح چهره زبردست کشورمان، این بار برای نقش «مجبور»، تنابنده را گریم کرد. مجبور یکی از متهمان قتل پرونده «شاهگوش» است که پایش به کلانتری ۱۰۰ ملت باز می‌شود. «مجبور»، هیچ ارتباطی به نقش قبلی تنابنده یعنی «شب نما» ندارد و این بازیگر ، این بار کاراکتری جدید را در این سریال بازی می‌کند.
سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگان این سریال  هستند و فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه‌نژاد، مصطفی طاری و…. از بازیگران این سریال هستند.
 «شاهگوش» سریالی ۲۶ قسمتی است که هر ۲ هفته در قالب یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای توسط شرکت تصویر گس‌تر پاسارگاد تولید و عرضه می‌شود.
منبع: رجا نیوز
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads