کد خبر: 35640 - تاریخ: جمعه، 27 سپتامبر 2013 - 23:18

عصر روز گذشته برگزار گردید؛

همایش بزرگ شهدای زن استان گیلان در خمام/ گزارش تصویری

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد رشت: در حقیقت مادران شهدا، فرماندهان جنگ تحمیلی هستند.

به گزارش خوبانهمایش شهدای 8 سال دفاع مقدس و همایش بزرگ شهدای زن استان گیلان، عصر روز گذشته در مسجد جامع خمام برگزار گردید.

این همایش توسط حوزه بسیج خواهران خمام و از ساعت 14:30 عصر در مسجد جامع خمام برگزار شد.

در ابتدای این همایش، پس از قرائت قرآن با نوای دلنشین برادر کاظمی، انصاری دوست، فرمانده حوزه بسیج خواهران خمام طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما، مدیون شهدا خصوصاً شهدای زن است.

وی ادامه داد: زنان در بسیاری از عرصه ها، خصوصاً عرصه ی جنگ تحمیلی از مردان نیز پیشی گرفته اند. ایشان در طول جنگ تحمیلی رشادت های زیادی را از خود نشان داده اند و اکنون افتخار داریم که گیلان 33 شهید زن دارد.

انصاری دوست در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: امروز شما به مراسم شهدا دعوت شده اید و شهدا این دعوت نامه را برای شما فرستاده اند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران خمام در پایان سخنانش گفت: شهدای زن به گردن همه، خصوصاً ما زنان حق زیادی دارند.

پس از دکلمه خوانی برادر کاظمی، حجت الاسلام کیماسی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد، طی سخنانی اظهار داشت: تمام تلاش ما در مجالسمان در دوران غیبت باید این باشد که یک آجر از دیوار غیبت امام زمان (عج) کوتاه شود.

وی دلایل غیبت امام زمان (عج) را بی توجهی به حضرت دانست و افزود: در نیمه شعبان که گذشت به فکر شربت و شیرینی و سخنران مراسم بودیم اما به فکر وجود نازنین امام زمان (عج) نبودیم. باید با همه ی وجودمان دنبال آقا بگردیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد ، مادران شهدا را فرماندهان جنگ تحمیلی خواند و تصریح کرد: اگر مادری فرزند خود را از زیر قرآن رد نمی کرد و برایش دعا نمی کرد، این فرزند خوش سیرت، املاکی، قلی پور و … نمی شد.

حجت الاسلام کیماسی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این که برخی می گویند ما نتوانستیم جواب خون شهدا را بدهیم درست نیست. ما راه شهدا را ادامه دادیم.ایران صاحب 9 دی است. ما انقلاب را 35 سال نگه داشتیم اما مثلاً بهار انقلاب مصر در کمتر از یک سال به خزان تبدیل شد.

وی ادامه داد: امنیت این کشور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) تامین شده است و این پاسداشت خون شهداست. ما خیمه ولایت را دور کرده ایم و علی را تنها نگذاشته ایم.

حجت الاسلام کیماسی در پایان صحبت هایش ، به نوحه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت.

در انتهای مراسم، از تنی چند از مادران و خواهران شهدای بخش خمام تجلیل به عمل آمد.

 

SAM_7862 SAM_7863 SAM_7872 SAM_7879 SAM_7897 SAM_7911 SAM_7915 SAM_7920 SAM_7927 SAM_7933 SAM_7937

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads