کد خبر: 35374 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 سپتامبر 2013 - 10:04

تیم ملی کاتای بانوان ایران حذف شد/ سرداور ایرانی، ایران را حذف کرد!

تیم ملی کاتای بانوان ایران از گردونه رقابت‌های کاراته سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حذف شد.

به گزارش خوبان: در شرایطی که شاگردان ارباب در مرحله نیمه‌نهایی کاتای تیمی بانوان تیم مصر را با نتیجه 4 بر یک شکست داده بودند اما مردانی، سرداور ایرانی این رقابت رای به شکست تیم ملی کشورمان به دلیل آنچه‌که مشکل حجاب عنوان شد، داد.

پس از این موضوع مسئولان فدراسیون کاراته ایران اعتراض خود را به اسپینوزا، رئیس فدراسیون جهانی که از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه بود، اعلام کردند که این موضوع تاثیری در تصمیم اتخاذ شده نداشت و کاتاروهای شایسته ایران از گردونه مسابقات حذف شدند.

اعضای تیم ملی بانوان پس از حذف شروع به اشک ریختن کردند و با ناراحتی زیادی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

گفتنی است؛ 

مسابقات کاراته سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از ساعت 9 صبح امروز به وقت محلی با رقابت کاراته‌کاها در بخش کاتای تیمی مردان و زنان آغاز شد.

در این مسابقات که در سالن سری وی جایا پرومون سنتر شهر پالم بانگ برگزار شد، تیم کاتای بانوان ایران متشکل از مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی‌زاده در نخستین رقابت خود به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید.

بانوان کاتاروی کشورمان با توجه به عدم حضور تیم عراق روی تاتامی با نتیجه 5 بر صفر پیروز شدند تا به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاتای تیمی مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای راه یابند.

شاگردان ارباب در این مرحله با تیم پرقدرت مصر روبه رو شدند که در این رقابت حساس نیز به برتری 4 بر یک دست یافتند اما پس از گذشت 30 دقیقه رای این پیکار برگشته و تیم ملی ایران بازنده اعلام شد.علت این تصمیم نوع پوشش بانوان کشورمان بود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads