کد خبر: 34755 - تاریخ: دوشنبه، 16 سپتامبر 2013 - 18:41

روشن روان مطرح کرد:

17 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب گیلان تزریق شد

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: پارسال 17 میلیارد تومان پول از محل فروش اوراق مشارکت به پروژه های عمرانی این شرکت در استان تزریق شد.

به گزارش خوبان: حمید روشن روان ظهر دوشنبه در جلسه آب و فاضلاب استان افزود: منابع تامین مالی پروژه‌های عمرانی از محل منابع عمومی دولتی و منابع غیر دولتی تامین می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه بهره‌گیری از منابع بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی از سیاست مهم نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر بوده است، اظهارداشت: بخش خصوصی می‌تواند نقش مهمی در توسعه عمران و آبادانی کشور داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: اجرای طرح فاضلاب بهداشتی و صنعتی پنج شهر آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر و صومعه سرا از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 150 میلیون دلار برای اجرای طرح فاضلاب این پنج شهر از سوی شورای اقتصاد کشور مصوب شده است، افزود: استفاده از منابع غیر دولتی یکی از رویکردهای مهم وزارت نیرو است.

روشن روان با اذعان اینکه فاضلاب‌ها یکی از مهمترین منابع آلاینده آب هستند، اظهارداشت: فاضلاب‌ها به انواع خانگی، صنعتی و کشاورزی تقسیم می‌شوند، هر کدام حاوی آلاینده‌های مختلف هستند.

وی تاکید کرد: بی توجهی به عملیات تصفیه فاضلاب می تواند منجر به آلودگی منابع آب و خاک شده و بیماری های عفونی و مزمن را بوجود آورد.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads