کد خبر: 34474 - تاریخ: جمعه، 13 سپتامبر 2013 - 13:22

قلعه‌نویی بعد از باخت به ذوب‌آهن؛

فردوسی‌پور و برنامه‌اش به فوتبال خیانت می‌کنند/ باید جایزه اخلاق را به داور می‌دادند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اعلام کرد باید جایزه اخلاق را به داور داد زیرا در این مسابقه بسیار زحمت کشید. وی همچنین گفت: متاسفانه برنامه 90 و این آقا به فوتبال ایران خیانت می‌کنند.

به گزارش خوبان: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل ذو‌ب‌آهن در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت:قلعه نویی فکر می‌کنم کیفیت بازی خیلی خوب بود و خیال آقایان از این بابت راحت شد. کسانیکه نوع عملکرد تیم ما را زیر سوال می‌بردند، می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند و کاری به کیفیت بازی ندارند زیرا همه این مسائل بهانه است.

وی در مورد شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان هم تاکید کرد: در این بازی دو پنالتی صد درصد ما نادیده گرفته شد و به قول همان کارشناسان برنامه‌ای که قبولش ندارم، دو پنالتی برای ما اعلام نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون کیفیت دربی بار دیگر یادآور شد: متاسفانه به استقلال نگاه ملی ندارند و تنها در صدد زمین زدن ما هستند اما در کل بازی خوبی بود. من باید به ذوبی‌ها در این زمینه تبریک بگویم زیرا سه موقعیت گل داشتند و توانستند دو موقعیت آن را تبدیل به گل کرده است. این در حالی است که ما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و به همین دلیل از کیفیت بازی خود راضی هستیم.

وی در مورد کسب جایزه اخلاق از سوی ساموئل بیان داشت: باید جایزه اخلاق را به داور بدهیم زیرا در این مسابقه بسیار زحمت کشید.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه چرا این حرف را می‌زند؟، اضافه کرد: من حرف بدی در این زمینه نزدم و تنها می‌گویم داور زحمت کشید و شایسته کسب بهترین عنوان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: گل نخست ما تنها یک اتفاق بود اما در گل دوم عابدینی جا ماند، به همین دلیل گل خوردیم که این مشکل با آمدن خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده حل می‌شود. ضمن اینکه ما در طول مسابقه هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و خط هافبک ما خیلی خوب بازی کرد زیرا موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و دو تیم حق برد داشتند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد انتقادات روز گذشته او و بیان بحث میزگرد معروف، اظهار داشت: من اگر مدیرعامل استقلال بودم، اجازه نمی‌دادم برنامه 90 از استقلال در برنامه‌اش چیزی پخش کند زیرا این برنامه تنها در صدد این است که حاشیه درست کند و خیلی از ضعف‌های کشور زیر برنامه 90 پوشش داده می‌شود. متاسفانه برنامه 90 و این آقا به فوتبال ایران خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه 90 علیرضا رحیمی و رویانیان را روی خط می‌آورد و آنها را به جان هم می‌اندازد، تاکید کرد: او به کفاشیان که رئیس فدراسیون فوتبال است، می‌گوید که 10 دقیقه به زمان خواب شما مانده و در برنامه خودش در مورد کفش سیندرلا صحبت می‌کند که این رفتارها اصلا صحیح نیست.

قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه با آقای شیرینی مصاحبه می‌کند و به او می‌گوید که شما دو سال است وارد فوتبال شدید اما کسی نیست به خودش بگوید چرا وقتی وارد فوتبال شدی، کسی این سئوال را از شما نپرسید؟ درست است که شیرینی تازه به فوتبال آمده اما حرف او خوب بود که گفت فردوسی‌پور ترس از فوتبال را به جان مربیان انداخته است.

وی با بیان اینکه دو نفر از کارشناسان میزگرد معروف فوتبالی بودند، خاطرنشان کرد: من یک بار هاشمی، تهیه کننده 90 را در آکادمی فوتبال دیدم و او به من گفت تنها کسی هستم که مقابل فردوسی‌پور قد علم کرده‌ام زیرا سایر مدیران التماس می‌کنند که چند دقیقه روی خط باشند که من برای این افراد متاسفم؛ واقعا من چقدر بدبخت شده‌ام که فردوسی‌پور در برنامه‌اش در مورد شخصیت حقوقی و حقیقی من صحبت می‌کند و در مورد پسرم اینگونه حرف می‌زنم. باید بگویم که او با برنامه‌اش فوتبال ما را خراب می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: متاسفانه فردوسی‌پور در برنامه 90 پیرامون پسر من حرف می‌زند. پس اگر من پسرم را به دوبی بفرستم تا مثل خیلی‌ها، خیلی کارها را انجام دهد، خوب است؟ او در برنامه به میهمانانی که طرفدار من هستند، اجازه صحبت نمی‌دهد اما به بازیکنانی که علیه من حرف می‌زنند، اجازه صحبت می‌دهد.

وی همچنین افزود: زمانیکه سپاهان اصفهان قهرمان می‌شود، با محرم نویدکیا که تیمش قهرمان شده، به صورت ویدئو کنفرانسی صحبت می‌کند و از او می‌پرسد که ارتباطت با امیر قلعه‌نویی چطور است یا از جواد کاظمیان در این زمینه سئوال می‌کند اما از ساموئل یک بار هم نظرش را در مورد من نمی‌پرسد.

قلعه‌نویی در پایان گفت: مطمئن باشید که اگر استقلال و پرسپولیس، برنامه 90 را تحریم کنند، بعد از چند هفته که از این دو تیم فیلمی در 90 پخش نشد، بسیاری از بینندگان آن افت پیدا می‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads