کد خبر: 34376 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 سپتامبر 2013 - 18:36

با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت؛

نخستین جلسه بزرگداشت شهدای بخش خمام برگزار شد/ تصاویر

سرهنگ سیمائی در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه در بخش خمام کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته است است و مردم از کارهای فرهنگی استقبال خوبی می کنند. ما هم تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر نخستین یادواره شهدای بخش خمام انجام می دهیم.

به گزارش خوبان: نخستین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای والامقام بخش خمام با حضور سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در بخشداری خمام برگزار گردید.

استقامتی بخشدار خمام در این جلسه ضمن عرض تبریک هفته ی کرامت اظهار داشت: خداوند را شاکریم که برنامه برگزاری یادواره شهدای بخش خمام جزء برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه مقداد قرار دارد.

نماینده عالی دولت در بخش خمام ادامه داد: ما برای بحث جنگ اهتمام ویژه ای قائل هستیم. چرا که ما جنگ را با گوشت و پوست و استخوان خود درک کردیم.

وی افزود: اعتقاد ما در جنگ این بوده است که اگر بکشیم پیروزیم و اگر کشته شویم شهید محسوب می شویم.

استقامتی با درخواست از همه برای انجام کار خالصانه برای شهدا گفت: هرچه قدر کار بااخلاص باشد، اجر بیشتری دارد. شهدای ما کارهای خود را بدون ریا انجام می دادند و خداوند هم پاداش شهادت را نصیب آن ها می نمود.

بخشدار خمام در پایان صحبت های خود افزود: برای برگزاری هر چه بهتر اولین یادواره شهدای بخش خمام باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد نیز در این جلسه با بیان این که سپاه ناحیه مقداد در بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا 500 شهید گلگون کفن را همچون نگین تحت پوشش خود دارد گفت: تصمیم داشتیم یادواره شهدا را به صورت شهرستانی برگزار نماییم. منتها به دلیل این که در هر بخش شرایط و حساسیت های خاص خود وجود دارد تصمیم گرفتیم یادواره شهدای هر بخش را به صورت مستقل برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا تاثیرات بسیار خوبی دارد. نسل امروز ما دوران دفاع مقدس را درک ننموده اند. لذا ما باید تلاش نماییم تا با برگزاری چنین یادواره هایی خاطرات دوران دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

سرهنگ سیمائی در پایان گفت: خوشبختانه در بخش خمام کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته است است و مردم از کارهای فرهنگی استقبال خوبی می کنند. ما هم تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر نخستین یادواره شهدای بخش خمام انجام می دهیم.

DSC00031 DSC00034 DSC00035 DSC00038 DSC00039

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads