کد خبر: 34220 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 سپتامبر 2013 - 11:54

دفترهای کار احمدی نژاد در 40 روز اخیر +عکس

محمود احمدی نژاد روز یک شنبه با همراهی جمعی ار دوستانش به دفتر کارش در دانشگاه علم و صنعت برگشت.

به گزارش خوبان: دفتر پاستور، دفتر لادن و حالا دفتر دانشگاه. خودروی ونی که دیروز با همراهی چند یار دورونزدیک رئیس دولت نهم و دهم، تا نارمک رفته بود، چندی بعد به مقصدش رسید تا احمدی نژاد را پیاده کند. سلام و صلوات و گوسفند قربانی کردن و اسپند دودکردن، مقدمه های خوشامدگویی به بازگشت استاد دانشگاه علم و صنعت از دفتر ریاست جمهوری به دفتر کارش در دانشگاه بود.

احمدی نژاد روز یک شنبه این گونه به دانشگاه علم و صنعت بازگشت تا پس از حدود یک ماه از تحویل دادن کلید ساختمان پاستور به «حسن روحانی» و نشستن بر روی صندلی مدیریت ساختمان «لادن»، حالا دفتر دانشگاهی اش را هم دوباره تحویل بگیرد.

این عکس ها، تصاویر همه دفترهایی است که احمدی نژاد در این یک ماهه اخیر تحویل گرفته و تحویل داده است.
احمدی نژاد، ۱۲ مرداد و پس از حضور در مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت یازدهم، با حسن روحانی به ساختمان پاستور رفت و دفتر کار ریاست جمهوری را تحویل حسن روحانی داد.

با خروج رئیس دولت نهم و دهم از نهاد ریاست جمهوری، ساختمان «لادن» ونک، پذیرای او شد. احمدی نژاد در ساختمان لادن، دفتر رئیس جمهوری سابق را تشکیل داد و در حالی که ۱۳ مرداد مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در جمع نمایندگان ملت برگزار می شد، او در این ساختمان میزبان مهمان دیپلمات اهل کشور «بنین» شد.

 

۱۷ شهیور ماه هم احمدی نژاد به دفتر کارش در دانشگاه علم و صنعت بازگشت. دفتری که ۸ سال پیش آن را به مقصد ساختمان پاستور ترک کرده بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads