کد خبر: 33996 - تاریخ: یکشنبه، 8 سپتامبر 2013 - 10:57

با حضور بخشدار خمام؛

بازدید کوچکی نژاد از دهستان لات کته سر و روستای مرزدشت خمام/ تصاویر

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به همراه استقامتی بخشدار خمام، صبح روز جمعه از دهستان لات کته سر و روستای مرزدشت خمام بازدید نمودند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به همراه استقامتی بخشدار خمام، صبح روز جمعه (1392/6/15) از دهستان لات کته سر خمام بازدید نمودند.

در این بازدید که به صورت ملاقات عمومی و در مدرسه شهید دستغیب صورت گرفت اهالی این دهستان مسائل و مشکلات خود را از نزدیک با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی مطرح نمودند.

در ادامه نماینده مردم رشت از مانور 24 ساعته گردان عاشورا که توسط پایگاه شهید شیرودی خمام که در مسجد روستای مرزدشت در حال برگزاری بود حضور یافت در این مراسم رضازاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج خمام گزارشی از چگونگی برگزاری این مانور ارائه نمود و کوچکی نژاد با مشاهده مشکلات بسیجیان و به منظور بالا بردن سطح علمی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی دستورات لازم را داد.

همچنین در انتهای این بازدید کوچکی نژاد از چاپخانه مدرن نگین که به مدیریت سید شهاب الدین موسوی در روستای لات به فعالیت می پردازد بازدید نمود، که در این بازدید مدیریت این چاپخانه توضیحات در خصوص آخرین وضعیت این واحد صنعتی ارائه نمود.

دیدار چهره به چهره با اهالی روستای لات کته سر

S S S S S S

بازدید از مانور 24 ساعته گردان عاشورا در روستای مرزدشت

S S S S S S S S S S

بازدید ازچاپخانه نگین روستای لات

S S S S S S

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads