کد خبر: 33992 - تاریخ: یکشنبه، 8 سپتامبر 2013 - 08:37

روزنامه آمریکایی مدعی شد؛

دستور حمله حاج قاسم به منافع آمریکا بلافاصله پس از حمله به سوریه

آمریکا فرمانی از یکی از مسئولان ایرانی به دست آورده که در آن دستور داده شده، در صورت تجاوز نظامی آمریکا به سوریه منافع این کشور در عراق مورد حمله قرار گیرد

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، روزنامه آمریکایی “وال استریت ژورنال” در گزارشی درباره تهدیدات اخیر “باراک اوباما”، رئیس جمهوری آمریکا در تجاوز نظامی علیه سوریه نوشت که واشنگتن فرمانی از یکی از مسئولان ایرانی به دست آورده که در آن به نیروهای مستقر در عراق دستور داده است، در صورتی که «باراک اوباما»، رئیس جمهوری آمریکا به سوریه تجاوز کرد، منافع آمریکا در عراق را مورد حمله قرار دهند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از مسئولان این کشور که نخواست نامشان افشا شود، نوشت که از جمله اهداف احتمالی ایران در عراق سفارت آمریکا در بغداد خواهد بود.

وال استریت ژورنال در ادامه افزوده بود که این مسئولان بیش از این توضیحی درباره دیگر اهداف احتمالی ایران در عراق ندادند.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرده بود که این فرمان ایرانی در روزهای اخیر گرفته شده و سردار “قاسم سلیمانی”، فرمانده سپاه قدس آن را داده است.

در توضیح این نامه هم وال استریت ژورنال نوشت که در این نامه از نیروهای حامی و تایید کننده ایران در عراق خواسته شده در آمادگی کامل برای هرگونه واکنش قدرتمند در پاسخ به تجاوز آمریکا به سوریه باشند.

سرلشگر سلیمانی

از سوی دیگر وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ ای از اتباع این کشور خواست از سفر به عراق جز در موارد ضروری خود داری کنند و دلیل این امر ناامنی های حاکم بر این کشور بیان کرده که از جمله دلایل آن فعالیت گروه‌ های سلفی تکفیری و خشونت های مستمر طایفه ای و مذهبی حاکم بر این کشور است که از سال 2008 تاکنون به شکل بی سابقه ای در این کشور افزایش یافته و تشدید شده است.

سردار قاسم سلیمانی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. یک مادر
     | 2014/08/23 - 15:54
    پاسخ
    +1
    0

    ما به شما می بالیم پاینده باشید و سربلند دست حضرت علی (ع) پشت و پناهت

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads