کد خبر: 33934 - تاریخ: شنبه، 7 سپتامبر 2013 - 14:00

همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)

شهر مقدس قم غرق در نور و شادی شد

شهر مقدس قم همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

به گزارش خوبان: در آستانه میلاد کریمه اهل بیت(س) شهرمقدس قم میزبان زائران بسیاری از داخل و خارج کشور است که برای شرکت در جشن های میلاد این بانوی بزرگوار خود را به شهر قم رساندند.

در این روزها خیابان‌های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) مالامال از جمعیت عاشق اهل بیت(ع) است که خود را برای بیعتی دوباره با خاندان اهل بیت(ع) به حرم بانوی بزرگوار می رسانند.

حرم کریمه اهل بیت(س) این روزها آذین بندی و چراغانی شده است و مالامال از زائران حضرت معصومه (س) است و اساتید حوزه علمیه قم در قالب حلقه‌های معرفت در میان زائران ویژگی‌های اهل بیت را بیان می‌کنند.

حضرت معصومه

مردم قم این روزها و شب‌ها در قالب هیئت‌ها و دسته‌ها و گل به دست خود را به حرم کریمه اهل بیت(س) می رسانند و میلاد این بانوی بزرگوار را گرامی می‌دارند و مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) را گلباران می‌کنند.

شهر قم همچنین همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) جامه‌ی شادی را به تن کرده و خیابان های آن شهر آذین بندی شده و در مناطق مختلف شهر قم ایستگاه‌های صلواتی برپا شده است.

مراسم‌ میلاد حضرت معصومه (س) نیز این روزها در مساجد، تکیه ها و حسینیه های شهر قم برپا است و خطبا ویژگی‌های این بانوی بزرگوار را بیان و مداحان اشعاری در مدح خاندان اهل بیت(ع) و کریمه اهل بیت(س) قرائت می‌کنند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads