کد خبر: 33779 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 سپتامبر 2013 - 11:13

کمیته امداد اصولی ترین خدمات را به مددجویان ارائه می دهد

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: این نهاد انقلابی با برنامه ریزی و تلاش مضاعف اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می دهد.

به گزارش خوبان: حسین علیمحمدی صبح چهارشنبه در جلسه کمیته امداد استان افزود:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان این نهاد با هدف یاری محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن آنان تشکیل یافته است.

وی تصریح کرد: از وظایف اساسی کمیته امداد تلاش در راه شناخت انواع محرومیت ها، نارسایی های مادی و معنوی و نیز کمبودهای افراد و خانواده های محروم است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: برخی از اهداف این نهاد انقلابی کوشش برای برطرف ساختن محرومیت خانواده ها، از راه اعطای کمک های بلاعوض، پرداخت وام، ایجاد کار مناسب و نیز تامین مسکن در مناطق مختلف کشور است.

وی در ادامه به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان اشاره کرد و افزود: انسان در مسیر زندگی خود همواره با برخی عوامل ناراحتی همچون رنج و بیماری دست به گریبان است.

علیمحمدی اظهار داشت: بسیاری از افراد نیازمند جامعه قادر به تامین هزینه های بالای درمان نیستند از اینرو کمیته امداد با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری محرومان جامعه، از بدو تشکیل و بنابه فرمان های موکد حضرت امام و مقام معظم رهبری، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومانِ زیر پوشش را در زمره برنامه های اصلی خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به برنامه خودکفایی مددجویان اشاره کرد و اذعان داشت: کمیته امداد با الهام از آموزه های آسمانی اسلام، همواره سعی بر این دارد که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان تحت حمایت خود برساند بر همین اساس طرح ها و فعالیت های خودکفایی را در راس برنامه های خود قرار داده است.

علیمحمدی یادآورشد: نخستین قدم و اساسی ترین اقدام در این باره، ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود و روحیه علاقه به کار و عدم اتکا به دیگران است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads