کد خبر: 33680 - تاریخ: چهارشنبه، 4 سپتامبر 2013 - 12:24

باجناق دیگر ناطق نوری جای هاشم نیا را می گیرد

از حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، به عنوان گزینه اصلی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نام برده می شود.

به گزارش خوبان، از حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی، به عنوان گزینه اصلی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نام برده می شود.45864_thum

حجت الاسلام شهیدی محلاتی، که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، از جمله چهره های شناخته شده در دوران 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود.

وی سوابق مبارزاتی درخشانی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارد و عضو کمیته استقبال از امام خمینی و از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی است.

شهیدی محلاتی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اعضای موسس وزارت سپاه بود و معاونت پارلمانی این وزارتخانه را پس از تاسیس، برعهده گرفت. او سپس رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش شد و علاوه بر حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل، نقش موثری در مطرح کردن نیازها و خواسته های رزمندگان در جلسات شورای عالی دفاع ایفا می کرد.

شهیدی محلاتی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگ و ارشاد مجلس سوم را نیز در کارنامه خود دارد و آخرین مسئولیت رسمی اش معاونت پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه بوده است.

شهیدی محلاتی و عباس آخوندی وزیر مسکن باجناقهای علی اکبر ناطق نوری هستند.

لازم به ذکر است که چندی پیش، یکی از نمایندگان گیلان از کیهان هاشم نیا، استاندار گیلان، به عنوان گزینه مدنظر دولت برای ریاست این سازمان نام برده بود.

منبع: گیلان آنلاین

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads