کد خبر: 33643 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 سپتامبر 2013 - 22:14

صبح امروز؛

آئین آغاز چهارمین فعالیت شوراهای شهر و روستای خمام برگزار گردید/ گزارش تصویری

آئین آغاز چهارمین دوره فعالیت شوراهای شهر و روستای بخش خمام، صبح امروز با حضور فکور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان: آئین آغاز چهارمین دوره فعالیت شوراهای شهر و روستای بخش خمام، صبح امروز با حضور فکور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

در این جلسه که حجت الاسلام عاشوری امام جمعه، استقامتی بخشدار خمام و حجت الاسلام اصغرنژاد معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش خمام نیز حضور داشتند، شرکت کنندگان با قرائت سوگند نامه، تعهد نمودند که برای پیشرفت و آبادانی کشور و حوزه انتخابیه خویش از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

متن سوگندنامه:

من در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشورم را درچار چوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه ی موارد زمینه های عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورا عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور وحوزه انتخابیه خود اهتمام نمایم.

 

DSC07158 DSC07198 DSC07200 DSC07202 DSC07222 DSC07226 DSC07229 DSC07233 DSC07236 DSC07241 DSC07243 DSC07254

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads