کد خبر: 33614 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 سپتامبر 2013 - 12:41

کارگاه آموزشی سایت سمان در رشت برگزار می‏ شود

کارگاه آموزشی بررسی مشکلات خبرنگاران در سایت سمان با حضور رییس اداره امور خبرنگاران اداره‏ کل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت برگزار می‎شود.

به گزارش خوبان: کارگاه آموزشی بررسی مشکلات خبرنگاران در سایت سمان با حضور رییس اداره امور خبرنگاران اداره‏ کل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی وزارت فرهنگ و خبرنگارانارشاد اسلامی در رشت برگزار می‎شود.

قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت‏وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی به همت این اداره‏ کل و با همکاری اداره امور خبرنگاران اداره‏ کل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی وزارت متبوع و به منظور تعدیل مشکلات خبرنگاران استان در سایت سمان برگزار می‏شود.

به گفته وی، “منتظری” و “آقانژاد” رییس و کارشناس اداره امور خبرنگاران اداره‏ کل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کارگاه آموزشی، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران استان گیلان در جهت رفع مشکلات آنان در سایت سمان خواهند بود.

مصفا ضمن دعوت از تمامی خبرنگاران استان جهت حضور در این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: این کارگاه از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 شهریور ماه جاری در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم‏الانبیا (ص) رشت برگزار می‏شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads