کد خبر: 33284 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 آگوست 2013 - 21:48

واکنش نماینده تهران به اختصاص ۱۶ میلیارد تومان به دانشگاه احمدی‌نژاد؛

توکلی: جریان اصولگرا از اقدام اخیر احمدی نژاد مبراست

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اختصاص ۱۶ میلیاردی دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه ایرانیان گفت: جریان اصولگرا خود را از این اقدامات مبرا می‌داند.

به گزارش خوبان، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درخصوص خبر اختصاص مبلغ 16 میلیارد تومان در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی‌نژاد) و اینکه اینگونه اقدامات توسط اصلاح طلبان به پای کل جریان اصولگرا گذاشته می‌شود، تاکید کرد: قطعا جریان اصولگرا خود را از این گونه اقدامات مبرا می‌داند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه بنده به عنوان یک اصولگرا همیشه از اینگونه اقدامات احمدی‌نژاد اعلام برائت کرده‌ام، افزود: همواره تلاش کردم در مجلس با برخی اقدامات احمدی‌نژاد مخالفت جدی داشته و سعی کرده‌ام جلوی این کارها را بگیرم.

وی با بیان اینکه نباید این نوع اقدامات را به کل جریان اصولگرایی تعمیم داده و آنها را به ناپاکی متهم کرد، یادآورشد: رئیس‌جمهور اگر متعهد باشد، تا آخرین لحظه نباید از این کارها کند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: جناح اصولگرا باید از این اقدام احمدی‌نژاد تبری بجویند تا متهم نشوند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads