کد خبر: 33135 - تاریخ: چهارشنبه، 28 آگوست 2013 - 11:47

مدیر هواپیمایی آسمان گیلان ایستگاه رشت خبر داد:

برقراری پرواز مستقیم رشت ‌ـ نجف در فرودگاه رشت

مدیر هواپیمایی آسمان گیلان ایستگاه رشت گفت: به‌زودی پرواز مستقیم رشت‌ـ‌نجف شرکت آسمان در فرودگاه سردار جنگل رشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خوبان، مسعود خواست خدایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس راه‌اندازی اتوبان خطی در آسمان گیلان را از اهداف و برنامه‌های این شرکت در فرودگاه سردارجنگل رشت عنوان کرد.

هواپیما

وی فاز بعدی ایستگاه‌های شمال کشور در رشت را برقراری پروازهای برون‌مرزی ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه هر کشوری که می خواهد پروازهای برون‌مرزی بگذارد شرکت معینی را معرفی می‌کنند، در آینده پرواز مستقیم رشت ـ نجف با هواپیمای شرکت آسمان در فرودگاه سردار جنگل رشت برقرار می‌شود.

این مسئول، درباره راه‌اندازی پرواز مستقیم رشت به آستراخان روسیه که آسمان شرکت معین این برقراری است، تصریح کرد: عقد قرارداد و عملیاتی کردن مسیر این پرواز در حال انجام است.

وی بیشترین پرواز آسمان را در خطه شمال کشور در رشت عنوان کرد و متذکر شد: شرکت آسمان در هفته بیش از 20 پرواز دارد.

خواست‌خدایی، استقرار هواپیما و برنامه‌ریزی پروازهای برون مرزی را از جمله برنامه‌های آینده آسمان در فرودگاه سردار جنگل رشت برشمرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads