کد خبر: 32815 - تاریخ: شنبه، 24 آگوست 2013 - 11:19

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

افتتاح 106 پروژه جهاد کشاورزی گیلان در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح 106 پروژه عمرانی، تولید و خدماتی این استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خوبان: علیرضا شعبان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی استان در هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت این هفته 106 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در گیلان افتتاح می‌شود.

وی، 22 پروژه مذکور را عمرانی خواند و گفت: این پروژه‌ها شامل احداث شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی، ایجاد ایستگاه پمپاژ و تجهیز و راه‌اندازی چاه عمیق است.

این مسئول، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری و احداث باغ گیاه‌شناسی را از دیگر پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی گیلان ذکر کرد.

وی از ساخت دیوار حائل سایت بی‌سیم ساختمان پاسگاه مرزی و ارتباطات رادیویی استان‌های شمالی و مرکز قرق‌بانی منابع طبیعی در هفته دولت خبر داد.

شعبان‌نژاد، اعتبار این پروژه‌های عمرانی را بالغ بر 63 میلیارد و 236 میلیون ریال عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه 84 پروژه تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی در هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل سردخانه، شالیکوبی مدرن، پرورش کبک و ماهیان خاویاری، سردابی و پرورش ماهی در آب‌بندان‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، افتتاح واحد مرغ مادر گوشتی، پرواربندی بره و گوساله، بسته‌بندی برنج و دامداری کوچک را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد.

وی، بهسازی و خرید دام شیری و گاومیش، پرورش زنبور عسل، گاوداری شیری، اصلاح ساختار شالکیروبی و تولید گل و گیاه را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.

شعبان‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه‌های تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی گیلان با سرمایه‌گذاری مبلغ 141 میلیارد و 680 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم 273 نفر در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads