کد خبر: 32811 - تاریخ: شنبه، 24 آگوست 2013 - 00:11

با فداکاری بازیکنان دروازه‌مان بسته ماند؛

ناظمی: می‌خواهیم حقانیت فوتبال رشت را ثابت کنیم/ میزبان می‌توانست حداقل یک گل بزند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از پیروزی برابر گسترش فولاد گفت: امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان ادامه پیدا کند و می‌خواهیم حقانیت فوتبال رشت را ثابت کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، افشین ناظمی پس از پیروزی دو بر صفر تیم خود مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم هر دو تیم برای رسیدن به دروازه تلاش می‌کردند و هدف‌شان کسب پیروزی بود. توانستیم نتایج نه چندان خوب گذشته را جبران کنیم و خوشحالیم که سه امتیاز را به خود اختصاص دادیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش وقت‌کشی می‌کردند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم کسی قصد اتلاف وقت داشت شدت مصدومیت‌ها به حدی بود که پس از پایان بازی برخی بازیکنان‌مان در رختکن مداوا می‌شدند، بازی فیزیکی این مصدومیت‌ها را دارد و شش دقیقه وقت تلف شده فقط برای مصدومیت بازیکنان ما نبود و بازیکنان حریف نیز مصدوم شدند.

سرمربی داماش گفت: راه نفوذ حریف را بستیم و با توجه به آنالیزهایمان می‌دانستیم به چه شکل بازی می‌کنند به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم که در خارج از خانه پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بازی خوبی انجام دادیم و در دیدارهای قبل نیز عملکرد مثبتی داشتیم، متأسفانه در گلزنی کمی ناکام بودیم که علت آن کمی بدشانسی بود، منصفانه بگویم میزبان می‌توانست حداقل یک گل به ثمر برساند اما با فداکاری بازیکنان‌مان دروازه بسته ماند.

ناظمی در مورد داوری گفت: در مورد داوری اظهارنظر نمی‌کنم و این را به کارشناسان واگذار می‌کنم قبلاً کمی بدشانس بودیم، مقابل استقلال که اکثر مدافعانش برای تیم ملی بودند اگر شانس داشتیم نتیجه دیگری رقم می‌خورد. با این برد به آینده نگاه بهتری می‌کنیم و امیدواریم با نتایجی که می‌گیریم حقانیت فوتبال رشت ثابت شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads