کد خبر: 32773 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 آگوست 2013 - 22:37

واکنش استاندار سابق گیلان به عدم رای اعتماد مجلس به وی

در حالی که نجفی و میلی منفرد دو وزیری که موفق به کسب رای اعتماد مجلس نشدند، از نمایندگان خانه ملت تشکر کردند، اما مسعود سلطانی فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشد، حمله تندی به آنان کرد.

به گزارش خوبان، روزنامه ایران نوشت: “مسعود سلطاني‌فر وزير پيشنهادي ورزش كه موفق به كسب رأي اعتماد از مجلس نشد در گفت‌و‌گو با یک سايت خبری گفته: مجلس نشان داده برخلاف ادعايي كه در مورد استفاده از متخصصين دارد و شعاري كه در مورد استفاده از ورزشي‌ها در پست‌هاي ورزشي مي‌دهد، در عمل چنين اعتقادي ندارد. آن‌ها اين مسأله را در مورد من و حميد سجادي (گزینه نزدیک به مشایی که در دولت احمدی نژاد به عنوان گزینه وزارت ورزش به مجلس معرفی شد) ثابت كردند. اين يك اراده سياسي بود كه من رأي نياورم. مسائل حرفه‌اي مديريتي نبود. اراده سياسي بود كه يك سري از وزرا بايد مي‌افتادند، حالا من هم بين آن وزرا قرار گرفته بودم. وزارت ورزش و جوانان شايد در ظاهر سياسي نباشد، اما در باطن سياسي است”.

انتظار می رود که شخصی که قرار بوده در سطح وزارت آن هم وزارت ورزش و جوانان -که محل سعه صدر و تعامل با نسل جوان است- مطرح شود، قدرت تحمل نظر و رای منتخبان ملت و توانایی پایبندی به قانون را داشته باشد. آقای سلطانی فر در حالی ادعای “متخصص ورزش بودن” می کند که به قول معروف تا کنون حتی یک عکس با لباس ورزشی از وی منتشر نشده و بیشتر سوابق وی در میدان سیاست رقم خورده است. البته شاید منظور ایشان از تخصص گرایی مسئولیت وی در کمیته ورزش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر روحانی بوده است.

گفتنی است برای رای آوری گزینه سابق وزارت ورزش لابی های فراوانی در صحن مجلس انجام شد اما نمایندگان مجلس فارغ از سفارشات و لابی ها، ترجیح دادند گزینه کارآمدی بر صدر این وزارتخانه حساس قرار گیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads