کد خبر: 32624 - تاریخ: چهارشنبه، 21 آگوست 2013 - 10:48

در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان مصوب شد:

ساخت هتل رفاهی ساحلی فرهنگیان در خشکبیجار

ساخت هتل رفاهی ساحلی خشکبیجار برای استفاده فرهنگیان در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان مصوب شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان شامگاه سه‌شنبه در جلسه مذکور با اشاره به وضعیت مجتمع آموزشی رفاهی شهید مطهری در منطقه جنت لاکان اظهار داشت: با فروش مجتمع مذکور محل رفاهی دیگری برای فرهنگیان احداث می‌شود.

وی، ساخت هتل رفاهی ساحلی فرهنگیان در اردوگاه خشکبیجار از محل فروش مجتمع آموزشی رفاهی شهید مطهری را به اعضای جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان پیشنهاد کرد و به اتفاق آرا مصوب شد.

نجف‌زاده مساحت اردوگاه خشکبیجار را 80 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: اردوگاه مذکور ثبت ملی شده و در کنار هتل رفاهی برای فرهنگیان می‌توان خوابگاه اردوی دانش‌آموزان را احداث کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از خرید سوئیت‌هایی برای فرهنگیان در مشهد مقدس خبر داد و تصریح کرد: سوئیت‌های مذکور به صورت تهاتر در اختیار آموزش و پرورش استان گذاشته می‌شود.

وی به وضعیت تخریب مدرسه‌ای در مسیر منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت مدرسه مذکور مشخص نشده و آموزش و پرورش پیگیری قضایی در این زمینه را آغاز کرده است.

این مسئول خواستار ساماندهی پنج مدرسه در شهر رشت شد و بیان کرد: اولیا توقع دارند ساختمان مدارس مذکور برای استفاده دانش‌آموزان آماده شود.

نجف‌زاده با تاکید بر تامین جیره غذایی مدارس شبانه روزی استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته مدارس شبانه روزی گیلان سرانه غذایی نداشتند و از طریق کمیته کالا و ارز بعضی از اقلام در یک مرحله به صورت محدود تهیه شده است.

وی ادامه داد: تعدادی از مدارس شبانه روزی گیلان بعضی از شاخص‌ها را ندارند و می‌توانند به مدارس عادی تبدیل شوند.

این مسئول با بیان اینکه تعدادی از مدارس شبانه روزی گیلان تجمیع می‌شوند، اضافه کرد: امسال سرانه غذایی مدارس شبانه روزی را تاکنون دریافت نکردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تامین نفت را از نیازهای بعضی از مدارس دانست و تصریح کرد: مواد غذایی و سوخت مدارس با مکاتبه با استاندار تامین می‌شود.

نجف‌زاده در پایان به استقبال از پروژه مهر اشاره کرد و اذعان داشت: ستاد پروژه مهر از حیث نیروی انسانی دغدغه‌ای ندارد و در بعضی از مناطق با مازاد نیرو مواجه هستیم.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads