کد خبر: 32438 - تاریخ: یکشنبه، 18 آگوست 2013 - 11:29

روزنامه اصلاح طلب: احمدی‌نژاد روز شنبه در تهران بود

«محمود احمدی‌نژاد» که بعد از پایان ریاستش بر دولت، به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شده، در نخستین جلسه مجمع، حضور نیافت.

به گزارش خوبان، روزنامه اصلاح طلب شرق نوشت: یک منبع آگاه نزدیک به احمدی‌نژاد به خبرنگار ما گفت او تا روزجمعه در سفر بود اما شنبه تهران بود.احمدی نژاد

این روزنامه هویت منبع خود را فاش نکرد اما افزود: “در طول چهارسال گذشته او(احمدی نژاد) تنها دوبار در جلسات مجمع حاضر شده است. یک‌بار سال ۸۸، بار دیگر اردیبهشت ۹۱ و بعد از آن، دیگر هیچ. دیروز خبرگزاری «فارس» به نقل از «محمد هاشمی» رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از عدم‌حضور او در جلسه ۲۶مرداد خبر داد آن هم در حالی که در این جلسه علاوه بر حسن روحانی، رییس‌جمهور، اسحاق جهانگیری معاون‌اول وی نیز حضور داشتند. رابطه دولت نهم و دهم با مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ‌گاه چندان دوستانه نبود. به نظر می‌رسید این ارتباط بیش از آنکه به لحاظ اداری و کاری مخدوش شده باشد تحت‌الشعاع نگاه رییس دولت به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته بود.”

به گزارش جهان، البته محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه از تاکید رییس جمهور بر همکاری فعال دولت یازدهم با این نهاد مهم خبر داد و گفت: احمدی نژاد از جلسات بعدی در مجمع تشخیص حضور خواهد یافت.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads