کد خبر: 32262 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 آگوست 2013 - 10:54

فرماندار رشت:

سیاست‌گذاری‌های رشت در راستای برنامه‌های دولت جدید است

فرماندار رشت گفت: سیاست‌گذاری‌های شهرستان رشت با توجه به برنامه‌های دولت جدید تدوین می‌شود.

به گزارش خوبان، سید ولی‌الله عظمتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تغییر و تحول در تمام ادوار وجود داشته و مسئولان باید به تعهد خود عمل کنند.

وی به تدوین سیاست‌گذاری‌های شهرستان رشت با توجه به برنامه‌های دولت جدید اشاره کرد و افزود: مسئولان باید وظیفه خود را با عزت و صلابت انجام دهند و ذلت برای انسان پذیرفتنی نیست.

عظمتی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم ایران در 24 خرداد امسال، تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی بزرگ‌ترین افتخار کشور با مشارکت بسیار خوب مردم رقم خورده است.

فرماندار رشت حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پر شور خواند و بیان کرد: رئیس جمهور با اکثریت آرا انتخاب شده و مراسم تنفیذ و تحلیف به شایستگی انجام شده است.

وی به توضیح رئیس جمهور در ارائه کلیات برنامه دولت جدید در مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال انتخاب وزرای پیشنهادی دولت جدید هستند.

عظمتی در ادامه با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شاهد اسارت مردم در مناطق جنوب و غرب کشور از قبل از آغاز دوران دفاع مقدس بودیم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس شدیدترین شکنجه‌ها را در اردوگاه‌های عراقی تحمل کردند و بسیاری به شهادت رسیدند.

فرماندار رشت برخورداری از نظام اسلامی را به برکت وجود شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا لحظه‌ای در دفاع از کیان اسلامی غفلت نکردند و ایستادگی ایثارگران پیروزی‌های بزرگ برای کشور در جهان به ارمغان آورده است.

وی عملکرد ملت ایران را هر سال بهتر از گذشته خواند و اظهار کرد: مردم ایران در تمام روزهای سرنوشت‌ساز در صحنه حاضر هستند.

عظمتی با بیان اینکه مردم ایران وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام می‌دهند، تصریح کرد: مردم در کنار انقلاب، مقام معظم رهبری و مدیران هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

فرماندار رشت به هفته دولت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و شهادت رجایی و باهنر در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی از افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته دولت امسال در شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: عملکرد یک سال گذشته دستگاه‌ها در هفته دولت نشان داده می‌شود تا مردم نسبت به مسئولان و نظام مقدس اسلامی امیدوارتر شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads