کد خبر: 32209 - تاریخ: چهارشنبه، 14 آگوست 2013 - 11:36

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

27 تن کالای احتکار شده در رشت کشف شد

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف بالغ بر 27 تن کالای اساسی احتکار شده در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، علیرضا حسینیان ظهر سه شنبه در جلسه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به چگونگی کشف کالای احتکار شده، اظهار کرد: طبق گزارش‌های واصله، بازرسان این سازمان در بازرسی از انبار یک واحد تولیدی راکد در شهر رشت مقدار بیش از 12 تن و 800 کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: این مقدار شکر در قالب 256 کیسه 50 کیلویی و 620 کارتن 12 عددی روغن مایع 810 گرمی در مجموع حدود 6 تن کشف و ضبط شده است.

به گفته این مسئول، اقلام مذکور به دلیل عدم اعلام موجودی به عنوان احتکار شناخته شده و پس از صورتجلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان رشت توزیع می‌شود.

وی افزود: طبق بازرسی‌های انجام شده از یک انبار موجود در شهرستان رشت، مقدار 8.5 تن برنج خارجی با نرخ دولتی کشف و به دلیل تخلف اخفا، امتناع از عرضه و احتکار ضبط شده است.

حسینیان با بیان اینکه کالای کشف شده متعلق به یک متخلف اقتصادی بوده است، گفت: پرونده تخلف این موارد تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ارزش اولیه پرونده تخلف متشکله مذکور را بالغ بر 450 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از همکاری دلسوزانه دستگاه‌های نظارتی استان، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads