کد خبر: 32137 - تاریخ: سه‌شنبه، 13 آگوست 2013 - 10:46

روایت خانواده شهید فتنه از دیدار با نجفی

آمده بودند تقصیر را بیندازند گردن رهبری! به کنایه می گفتند که ما تعجب می‌کنیم چرا «آقا» با این ها برخورد نمی‌کند! هم ایشان را مقصر می‌دانستند و هم دولت را. در اصل آمده بودند که این را بگویند. بعد می‌گفتند که این حوادث تقصیر ما نیست و ربطی به میر حسین موسوی هم ندارد!

به گزارش خوبان به نقل از تریبون مستضعفین، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود. مهم‌ترین این اتفاقات در بررسی صلاحیت دکتر محمدعلی نجفی برای وزارت آموزش و پرورش رخ داد و علیرضا زاکانی اعلام کرد که وزیر پیشنهادی در کمیسیون اعلام کرده است که به فتنه اعتقادی ندارد.

اما این تنها یک بعد ماجراست. فعالیت‌های آقای نجفی در زمان فتنه بیش از این‌ها بوده است. برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان فتنه ۸۸ گفته بودند که آقای نجفی در آن زمان با هدف تطهیر فتنه‌گران و انداختن تقصیر به گردن رهبری این دیدارها را انجام می‌داده است.

پدر شهید محمدحسین فیض فرزند جوانش را از دست داده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است، دو برادرش شهید شده اند و یکی از آنها جانباز است؛ از توطئه بزرگ دشمن و این‌که اجازه‌ی سوء استفاده‌ی آن‌ها از خون فرزندش را نداده، صحبت کرد. آرزویش این بوده کاش فرزندش در جبهه جنگ با اسرائیل و آمریکا شهید می‌شد، نه در خیابان‌های تهران…
شهید فتنه

خانواده محمدحسین فیض

می خواستند تقصیرات را گردن رهبری بیندازند

وی در سال ۸۹ گفته بود: خانم ابتکار و آقای مسجد جامعی و نجفی آمده بودند. من تعجب کردم، آمده بودند تقصیر را بیندازند گردن رهبری! به کنایه می گفتند که ما تعجب می‌کنیم چرا «آقا» با این ها برخورد نمی‌کند! هم ایشان را مقصر می‌دانستند و هم دولت را. در اصل آمده بودند که این را بگویند. بعد می‌گفتند که این حوادث تقصیر ما نیست و ربطی به میر حسین موسوی هم ندارد!

خانم ابتکار و آقایان مسجد جامعی و نجفی متوجه شدند که از ما چیزی دستگیرشان نمی‌شود

برادر آن مرحوم نیز درباره این دیدار گفته بود: یکی از دلایلی که خیلی سراغ خانواده ما نیامده‌اند بعد از این‌که خانم ابتکار و آقای مسجد جامعی و نجفی متوجه شدند که از ما چیزی دستگیرشان نمی‌شود، چون در آن جلسه خانم ایشان (همسر آن مرحوم) هم بودند که صحبت کردیم. ایشان صحبت کرد، پدرم هم صحبت کردند، شوهر عمه‌ام که جانباز هستند هم حضور داشت. این‌ها متوجه شدند که فایده ندارد. گفتند اگر کاری دارید در خدمت شما هستیم در شهرداری و … شماره‌ای دادند که تماس گرفتیم و دیگر خبری نبود.

ضرورت شفافیت درباره نقش دکتر نجفی در فتنه

در حالی که نمایندگان دولت اعلام کرده‌اند وزرای پیشنهادی دولت در دوران فتنه نقشی نداشته‌اند و بعد از نماز جمعه رهبری از کنار سران فتنه کنار رفته‌اند، اما برخی گزاره‌های تاریخی خلاف این را می‌گوید. به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس با کسانی که در آن دوره علیه نظام و رهبری فعالیت کرده یا سخن گفته‌اند بررسی جدی‌تری بکنند و به نمایندگی از مردم، رای اعتماد به کسانی که رای مردم را قبول ندارند، ندهند.

 

انتهای پیام/44


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads