کد خبر: 32055 - تاریخ: یکشنبه، 11 آگوست 2013 - 11:10

برگزاری 61 جنگ شادی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری 61 جنگ شادی در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا از ابتدای تابستان امسال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، هامون محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت خواستار مشخص شدن وضعیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان شد و اظهار کرد: 28 وظیفه ساحل دریا برای بسیج تعریف شده است.

وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان در طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و افزود: تفرجگاه‌ها و نقاط گردشگری گیلان استقبال کننده بسیاری دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه اقدام‌های ضد فرهنگی ساحل دریا را می‌توان به فرصت‌های فرهنگی تبدیل کرد، گفت: سپاه طرح‌های فرهنگی مختلفی را از سال 91 در طرح‌های سالم‌سازی دریا در 9 شهرستان اجرا کرده است.

وی به وضعیت مناطق گردشگری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تفرجگاه‌های استان مانند امامزاده ابراهیم (ع) شفت و پارک‌های شهر رشت نیازمند توجه ویژه است.

محمدی با اشاره به ورود بسیج در اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا، خاطرنشان کرد: غرفه‌های عرضه کتاب، ایستگاه سلامت، عفاف و حجاب، ورزش، نمازخانه، سینما، جنگ شادی، ایستگاه پذیرایی صلواتی و … توسط بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا دایر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری 61 جنگ شادی در نقاط گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا از ابتدای تابستان امسال تاکنون در استان خبر داد و تصریح کرد: محافل انس با قرآن در کنار ساحل دریا برگزار می‌شود.

وی اجرای ورزش‌های بومی محلی و چاپ بروشور، ماهنامه و معرفی شهدای شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌ها در طرح‌های مذکور از 10 صبح تا دو بعد از ظهر و پنج عصر تا 10 شب است.

محمدی نمایش فیلم در طرح‌های سالم‌سازی دریا را شب‌ها اعلام کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی با تجمع مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه دوست داریم مردم تفریح سالم داشته باشند، اظهار کرد: قابلیت اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف در طرح‌های سالم‌سازی دریا وجود دارد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads