کد خبر: 32029 - تاریخ: شنبه، 10 آگوست 2013 - 19:38

استاندار گیلان خبر داد:

صدور مجوز هاورکرافت تفریحی در گیلان

استاندار گیلان از صدور مجوز استفاده از 30 هاورکرافت دو نفری تفریحی در رودسر خبر داد.

به گزارش خوبان، کیهان هاشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جاذبه‌های گردشگری گیلان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در مناطق گردشگری استان باید برجسته باشد.

وی بر توزیع بروشورهای گردشگری گیلان بین گردشگران تاکید کرد و افزود: بروشورهای مناطق گردشگری استان باید در مبادی ورودی رودسر، آستارا و لوشان توزیع شود.

هاشم‌نیا با بیان اینکه موج دوم سفر گردشگران پس از ماه مبارک رمضان به گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: جنگل، دریا و تالاب از جاذبه‌های گردشگری گیلان برای مسافران است.

استاندار گیلان ارائه خدمات بین‌راهی برای گردشگران را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: امنیت گردشگران توسط دستگاه‌های مربوطه تامین می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان، خاطرنشان کرد: 60 طرح سالم‌سازی دریا اکنون در نوار ساحلی گیلان فعال است و 78 طرح جدید امسال راه‌اندازی می‌شود.

هاشم‌نیا از اختصاص 500 میلیون تومان به طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان خبر داد و یادآور شد: 940 میلیون تومان ابتدای تابستان امسال به طرح‌های مذکور اختصاص داده شده است.

استاندار گیلان ارائه خدمات مطلوب و غریق کمتر را شاخص اختصاص اعتبارات به طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان چهار فصل می‌شود.

وی به وجود تفریح‌های سالم برای گردشگران اشاره کرد و افزود: مجوز استفاده از 30 هاورکرافت دو نفری در رودسر صادر شده است.

هاشم‌نیا خواستار تنوع عرضه تفریح‌های سالم در نقاط گردشگری گیلان شد و اذعان کرد: فرودگاه‌های باند کوتاه برای گردشگران از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و گردشگران می‌توانند مسیر ساحل تا کوهپایه را از هوا مشاهده کنند.

استاندار گیلان با اشاره به آموزش خلبانی در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: گردشگران از پرواز با هواپیماهای کوچک استقبال می‌کنند.

وی باند فرودگاه در رشت و انزلی را دارای استقبال گردشگران دانست و تصریح کرد: ایجاد باندهای کوچک پروازی می‌تواند صدها شغل از آستارا تا چابکسر ایجاد کند.

هاشم‌نیا خواستار استفاده از قایق‌های مناسب گردشگری در تالاب‌های گیلان شد و افزود: تالاب و جنگل گیلان در دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

این مسئول طبیعت گیلان را متنوع و متفاوت توصیف کرد و گفت: طبیعت گیلان بی‌رقیب است.

انتهای پیام/125


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads